Någon som vet varför dom tagit bort de två roligaste grejerna i runescape? Jag slutade spela RS för ungefär ett år sen då jag loosa 35M.. Jag har börjat bli intresserad nu igen men ser till min förvåning att massa grejer har ändrats. Någon som vet anledningen till att Wildy o duel arena är borttagna? :S Det är också skitdåligt dedär me att trade har blivit begränsat.
Någon Som Vet Anledning Till Bh (istället För Wildy)?
"Wildy pking" togs bort för att minska RWT.
Samtidigt så skapades tradelimit vilket också förhindrar RWT.
Men Duel arena finns kvar.
fast med stake limit.
↗ till inläggetRWTfast med stake limit.
OfT : Fy fan vad sexig bild Dezen, BFMV ftw. Vet inte om du gjort den själv eller inte men får jag använda den på en sida? :D
↗ till inläggetHar gjort den själv :) Vilken sida?↗ till inläggetRWTfast med stake limit.
OfT : Fy fan vad sexig bild Dezen, BFMV ftw. Vet inte om du gjort den själv eller inte men får jag använda den på en sida? :D
↗ till inläggetHar gjort den själv :) Vilken sida?↗ till inläggetfast med stake limit.
RWT
Eller sida och sida, tänkte använda den på MSN :P
↗ till inlägget↗ till inläggetfast med stake limit.
RWT
Har gjort den själv :) Vilken sida?
Eller sida och sida, tänkte använda den på MSN :P
Kan jag väl gå med på.
ööh ehhh uh tillbaka till ämnet , btw vad är RWT?
↗ till inläggetReal World Trading.ööh ehhh uh tillbaka till ämnet , btw vad är RWT?
Var några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter?
↗ till inläggetDet var så först men inte längre. Nu baseras en loots på ens EP.Var några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter?
↗ till inlägget↗ till inläggetDet var så först men inte längre. Nu baseras en loots på ens EP.Var några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter?
Jag hittar inte bounty hunter , det ligger wilderness volcano där :( Hmm kanske på en bounty hunter world!
Men iallafall tänker jag inte gå till pvp bara för att det är jättemånga pures där som freezar mig :(
↗ till inlägget↗ till inläggetVar några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter?
Det var så först men inte längre. Nu baseras en loots på ens EP.
Jag hittar inte bounty hunter , det ligger wilderness volcano där :( Hmm kanske på en bounty hunter world!
Men iallafall tänker jag inte gå till pvp bara för att det är jättemånga pures där som freezar mig :(
Bounty hunter = Wildy.
Det finns Bounty Hunter worlds där BH är över hela wildy.
Jag tycker om att köra lite BH, som tur är att man slipper alla "lvl 60 pures" :P
Får bra saker om man dödar folk? t.ex Rune full...
↗ till inläggetBeror på hur mycket EP du har. Om du har 100% EP så får du ganska bra saker.Får bra saker om man dödar folk? t.ex Rune full...
↗ till inläggetMed risk för bump undrar jag hur man får upp EP:n högre än 20? Jag har aldrig lyckats, ändå har jag stått i unsafe i timtal.↗ till inläggetBeror på hur mycket EP du har. Om du har 100% EP så får du ganska bra saker.Får bra saker om man dödar folk? t.ex Rune full...
↗ till inläggetMed risk för bump undrar jag hur man får upp EP:n högre än 20? Jag har aldrig lyckats, ändå har jag stått i unsafe i timtal.↗ till inläggetFår bra saker om man dödar folk? t.ex Rune full...
Beror på hur mycket EP du har. Om du har 100% EP så får du ganska bra saker.
Logga in på en BH- World, sedan tar du 76k i inventory och går ut i ett hotspot, sedan står du där i några timmar. Din ep kommer då öka varje halvtimma.
Det beror också hur mycket du riskerar.
Jag går in på sånna världar där om man attackerar någon och dör eller inte attackerar någon , förlorar man inte sin vapen ;>.