Poesi Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Haha. Nej jag spelar inte i nåt riktigt band, men jag spelar keyboard hemma tillsammans med min bror som spelar gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 (redigerat) Kör gitarr i ett metalcore band och sjunger back vocals. På fritiden så lirar jag annars Gitarr, bas, keyboard/piano och trummor xD Influenser av: Parkway Drive All that remains Redigerat 30 Augusti 2009 av JingleHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Nej, kan inte spela något instrument och planerar inte på att lära mig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 (redigerat) Nej, kan spela munjiga och munspel, men annars inget band. EDIT: Stavning. Redigerat 4 September 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 ÄR låtskrivare åt ett band, vill dock börja sjunga i ett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Kör trummor i skolan till alla lektioner, ( musik ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 (redigerat) ja, många :] www.myspace.com/skiptoumalou t.ex Redigerat 13 September 2009 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 vad är det för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Nej, kan spela munjiga och munspel, men annars inget band. EDIT: Stavning. Munjiga? Fan i helvete vad coolt!! Jag vill med, jag vill med!! OnT: Har sjungt i ett rätt dött band. Spelade jävla böglåtar men det var rätt kul, sen började det komma massa folk när vi repade och så gick det käpprätt åt helvete. Skriver lite låtar och lirar lite ackord på guran. Men kusinerna lirar ju piano och gitarr som gudar, så det blir väl nåt i sinom tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Lirar gitarr i ett cover band just nu. fast vi har börjat skriva egna låtar. Svårt att peka ut exakt vad vi spelar. men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 inte jag men min bror spelar i ett band och har gjort i 3-4 år eller nåt. http://www.myspace.com/archaeaswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 (redigerat) inte jag men min bror spelar i ett band och har gjort i 3-4 år eller nåt. http://www.myspace.com/archaeaswe Grymma ju, låter riktigt proffsigt. Vad lirar han? Första gången jag hör nån growla på svenska förresten O.o Redigerat 18 September 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.