💬
Logga in
Fuska.se

Counter Strike Source Mac

9 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har nu laddat ner och installerat CSS på "min" Mac och det står att det ska fungera på alla mac datorer, det ska bara va att "Ladda ner, un-zip, dubbel-klicka och spela" men så är det inte. Jag har laddat ner, unzippat men när jag dubbelklickar på det, eller trycker på CSS ikonen kommer det upp en ruta där det står att det saknar stöd på den här datorn? Vad är det som är fel egentligen?

Mycket tacksam för svar!

Du får nog ta och begära pengarna tillbaka...

Läs systemkraven innan du köper mjukvara/hårdvara nästa gång...

System Requirements

Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Senast ändrad:

En fråga då nu när man ändå är här, finns det inget WINE liknande program för MAC OS X?

27 Jul 2009
↗ till inlägget

En fråga då nu när man ändå är här, finns det inget WINE liknande program för MAC OS X?

WINE funkar på Mac OS X.

Mjo, jag har också hört mycket whine om MAC.

Jag har nu laddat ner och installerat CSS

Trådstartare #6
↗ till inlägget

-.-

Jag laddade ner det som ett färdigt program, det skulle tydligen bara vara att börja spela, men det funkar ju uppenbarligen inte.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

-.-

Jag laddade ner det som ett färdigt program, det skulle tydligen bara vara att börja spela, men det funkar ju uppenbarligen inte.

Har du köpt spelet? Annars är det uberlås på tråden.

28 Jul 2009

Har du laddat ner spelet? I sånna fall så kan ingen här hjälpa dig eftersom att det bryter mot Fuskas regler.

29 Jul 2009

Med laddat ner kan han ju faktiskt mena Steam (Som är gratis - No rules broken).

Men när man använder sig av Steam så sköts allting automatiskt, du behöver inte unzippa någonting.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in