Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Hej! Windows Movie Maker hänger sig gång på gång, när man gör en film, finns det något annat gratis program som Windows Movie Maker fast bättre och gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Hej! Windows Movie Maker hänger sig gång på gång, när man gör en film, finns det något annat gratis program som Windows Movie Maker fast bättre och gratis?EDIT! haha Redigerat 28 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Min dator är inte klen men jag har hittat ett ägigt program: vegas movie studio9! :P Redigerat 29 Juli 2009 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 (redigerat) Min dator är inte klen... Jag har 4 kärnig processor, klockad ATI 4830 jag kör HIGH på allt på Crysis så, fast det kan vara för att jag har så jävla mkt skit på datorn... Hej! Windows Movie Maker hänger sig gång på gång, när man gör en film, finns det något annat gratis program som Windows Movie Maker fast bättre och gratis? att det hänger sig är din dator som är klen D: + att det pogramet är dåligt. det finns ganska många att välja på. men ett pogram som lär vara bra är vegas movie studio9, men det kostar pengar men man kan ladda ner det olagligt också om man tkr det är bättre... OCH BTW ÄNDRA DET DU SKREV FORT OM ATT MAN KAN LADDA NER DET OLAGLIGT FÖR DU KAN FÅ EN VARNING!!!! Btw så sa han att man kan ladda ner det, inte att du ska göra det? Tror alla vet att man kan ladda ner program olagligt? Redigerat 28 Juli 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Sony vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.