💬
Logga in
Fuska.se

Laggar Det Mindre När Man Har

9 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Vilket laggar mest trådlöst eller kabel när man ska köra xbox live?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Laggar oftast minst om man kör med ethernet-kabel.

28 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare

Trådlöst laggar mest, av den simpla anledningen av att det är trådlöst...

29 Jul 2009
Nivå 6 · Fuskare

Ethernet kabel uppskattas till att vara 50% snabbare, right? :o

2 Aug 2009
Nivå 2 · Novis

Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ethernet kabel uppskattas till att vara 50% snabbare, right? :o

100%
9 Aug 2009
Nivå 4 · Lärling

Mitt trådlösa som jag använde förut laggade ingenting? Men det kanske beror på hur långt bort man har routern :P

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd

"normal snabb internet"?

Kan du säga hur snabbt det är?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"normal snabb internet"?

Kan du säga hur snabbt det är?

Han menar troligen 8mbit

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Mitt trådlösa som jag använde förut laggade ingenting? Men det kanske beror på hur långt bort man har routern :P

De sa "laggar mindre". Vad du än gör så kommer det ändå att lagga mindre med ethernet-kabel..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in