Måndag sugerVad känner ni när skolan börjar på en Måndag jag känner
SJÄLVMORD
Tisdag duger
Onsdag e pest
torsdag e värst
men fredag e bäst
hehe
ONSDAG OCH TORSDAG HATAR JAG!
Måndag sugerVad känner ni när skolan börjar på en Måndag jag känner
SJÄLVMORD
Tisdag duger
Onsdag e pest
torsdag e värst
men fredag e bäst
hehe
ONSDAG OCH TORSDAG HATAR JAG!
skolan är ju kul!!
tycker jag också!!
Snarare(Moody @ 11/04-2004 11:50:52)(Flaky @ 11/04-2004 09:50:42)(Moody @ 11/04-2004 06:57:18)Vad känner ni när skolan börjar på en Måndag jag känner
SJÄLVMORD
Det känner inte jag.
Jag tycker det är roligt med matte och alla ämnen i skolan! :D
VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!KUL ME MATTE!!!!!!! :huh: Får inte ihop d här riktit..Matte=kul...Nae :huh:
Jag tycker det är rolgit med Matte :)
mattematik SUGER
jag håller med, matte e absolut det värsta som finns... eller spanska!
Nej, Spanska är ju kul. Matte kan vara lite jobbigt ibland. Idrott är kul som sata*....jag håller med, matte e absolut det värsta som finns... eller spanska!
Skolan är en plats man lär sig nya saker och får fler vänner.
skolan är kul
Det är det int alls.
man har stränga lärare o dålig lunch.
ett enda hyss och man får en lapp hem till föräldrarna
spanska e det ända ämnet jag kanske får IG i...(Jonte The Winner @ 03/06-2004 18:27:46)jag håller med, matte e absolut det värsta som finns... eller spanska!
Nej, Spanska är ju kul. Matte kan vara lite jobbigt ibland. Idrott är kul som sata*....
Skolan är en plats man lär sig nya saker och får fler vänner.
Engelska är den enda språken jag får toppbetyg i!
engelska är sådär det kan man leva utan men ändå inteEngelska är den enda språken jag får toppbetyg i!
mm jag med, det e kul iaf.. och väldigt användbartEngelska är den enda språken jag får toppbetyg i!
Du bor ju dessutom i Finland, och där pratar man ju också mer Engelska.Engelska är den enda språken jag får toppbetyg i!
ja finska fattar man ju inget av, jag har vart i finland minst 50 ggr men fattar bara pyttelite
du skojjar lr hur skolan suger så j*vl* mycket. ja avskyr den.skolan är kul
jag lovar dig du e inte ensam direkt, alla på min skola hatar den!!
vem f*n kan gilla skolan.jag lovar dig du e inte ensam direkt, alla på min skola hatar den!!
en sak e kul me skolan, LOV
lov e helt okej, men inte resten av skolan... slutar i övermorrn, skönt!!!!
ja slutar också i övermorrn
Jag slutar i morgon. Det ska bli skönt. Ska på semester på fredag.ja slutar också i övermorrn
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in