D48 Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne.Cake är patetisk och ska acceptera min auktoritet. det va inte jag som sa det :rolleyes: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 det va inte jag som sa det :rolleyes: :oHahahaha blev extrema fel i citatet där. ;: Ber så hemskt mycket om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Seriöst...?Nej, jag var inte seriös. Men han är patetisk och otroligt jobbig, och om jag kan få ut han ur 1339 så gör jag givetvis det. Men ni får ju gärna släppa in han i Oztown så kan han spamma loss där och klaga på mig så slipper vi kanske honom. ;| Ärligt, sluta snacka skit om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Ärligt, sluta snacka skit om mig. jag skulle uppskatta om du tar allt OT i PM med MacGyver och inte i en rekryteringstråd till ett gruppforum. Vill du gå med, ansök. Det är stor chans att du(ni) kommer med. Redigerat 8 Augusti 2009 av Eru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.