Hollow Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 ehhmmm... var får ni er info ifrån? :o Där jag har letat så kostar photshop cs4 5000 kr, och eftersom jag kan använda csn-kort så kan jag köpa cs4 extended för 2400... och ni säger att det kostar 20.000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Privatpersoner köper inte Photoshop, så mycket får man säga enligt den här sidan. *WINK* Photoshop är fruktansvärt dyrt, och bör endast köpas om du använder det inom jobbet eller liknande. Jag rekommenderar GIMP eller ett besök till närmaste torrentsajt. Du har fått ett par hint nu, hur ska vi göra för att du ska fatta? Fundera inte ens på att köpa Photoshop som privatperson, och absolut inte när du är 13 år. (!) Du har ju förfan inte ens testat programmet, hur vet du att du kommer vara intresserad av att jobba med det? Jättebra att slänga ut flera tusen för något du tyckte var för svårt eller tråkigt. Ladda ner Gimp gratis eller prova Photoshop i 30 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) ehhmmm... var får ni er info ifrån? :o Där jag har letat så kostar photshop cs4 5000 kr, och eftersom jag kan använda csn-kort så kan jag köpa cs4 extended för 2400... och ni säger att det kostar 20.000... https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...tionMethod=FULL Om Adobes hemsida säljer Photoshop CS4 för 11 275:- är det tveksamt att någon annan affär säljer det billigare. :rolleyes: Jag vet att man kan få rabatt genom CSN, men det blir fortfarande inte tillräckligt billigt så att det är värt att köpa det. Läs även inlägget ovan. Redigerat 7 Augusti 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 hmmm.. ni kanske har en poäng nånstans... men är GIMP inte en film-animerare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Jo, det är därför vi rekommenderar det när du vill ha ett bildredigeringsprogram. *Sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 ehhh... jag vill inte ha bild-redigeringsprogram, jag vill skapa bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Haha, synd att du inte köpte Photoshop. Kan tänka mig din min när du upptäcker att det är ett bildredigeringsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 men man kan väl skapa bilder oxå? men även om det bara är ett bildredigeringsprogram så skulle pappa ha gillat det :P och det är oxå kul att mixtra med bilder, så jag skulle inte blivit så besviken^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Mitt tips: Photoshop elements 7.0 Inte värt att slänga så mkt pengar på ett program som du knappt vet hur man hanterar. Har själv det och det fungerar utmärtkt, både till bildredigering och till att göra egna bilder. Ladda ner penslar på sidor och trixa lite, det är du som ska skapa bilden inte programmet. Dessutom behöver nt plånboken lida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Ska du skapa bilder så är nog GIMP/Photoshop CS4, Blender eller någon annat animeringsprogram och en kamera det bästa valet. Redigerat 8 Augusti 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Laddade ner gimp och blender nys... Gimp var enkelt och bra, men verkar bara vara en bildredigerare (fast de e oxå kul :D) och blender kunde man skapa bilder ur intet, men det var lite mer komplicerat... Får nog läsa några tut's på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jesper0310 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Photoshop CS4 kostar väll typ 10-15 tusen kr?... Photoshop elements 7 är lite billigare, det ligger runt 200-500kr har ja för mig? :P btw, skaffa crackad version av CS3/4 istället? (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.