D48 Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) lol. är inte dum.. mamma är inte här. hon kommer om 3 dagar.. hade ju såklart frågat då FFS! vräng dom ut och in in innan du kör igång :)tvättmedlet häller du i en låda som man kan skjuta ut. Redigerat 11 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 haha. ofta. jag är 12. har ingen lust och tappa oskulden för nån fyllefest ;)hahahahhahhahahaahaahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Är det bara jag, eller har det inte kommit lite för många klockrena trådar från den här killen de senaste dagarna? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 haha. ofta. jag är 12. har ingen lust och tappa oskulden för nån fyllefest ;) Jag skojade. Hoppas du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Badkaret + vatten + skruba lite = win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Hej. Jag undrar hur jag tvättar mina byxor?. jag ramlade när jag åkte cyckel och dessvärre in i hundskit >.< Det står att jag ska tvätta i 40 Grader. men någon som kan liksom berätta snyggt? Du skjuter ut ett fack med cirka typ 2 enskilda platser och lägga medlet på.Ta 2 skopor pulver i varje, skjut in. Tvätta på cirka 40 grader, och enskilt helst. Är det jeans så måste du tvätta det enskilt, för jeans släpper av färg ganska enkelt. Och du som är 12 år, har inte din morsa langat dig en lur eller något så du kan använda det till henne för nödsituationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Tack för alla svar. fick rent byxjävlarna :) Mod lås. :D http://ui25.gamespot.com/1816/ibtl_2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.