Backstab Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 Tja! MIn polare hade en dansande kuk i sin gadget bar, men han kommer inte ihåg vart han hittade den! Någon som vet vart man kan hitta den? :D (och ja, jag har googlat) Tack på förhud!
drmusicz Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 Han lånade min hälsa han att ge tillbaks den jag behöver verkligen den :angry:
Denisb Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) lol varför vill man ha en dansande kuk på skärmen Oo EDIT: Men vet ju varför Tjejer vill ha det. men killar wtf? Redigerat 12 Augusti 2009 av Denisb
MrTast Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 lol varför vill man ha en dansande kuk på skärmen Oo EDIT: Men vet ju varför Tjejer vill ha det. men killar wtf? Bara för att det är kul och jag skulle gärna ha en! :D
Backstab Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 lol varför vill man ha en dansande kuk på skärmen Oo EDIT: Men vet ju varför Tjejer vill ha det. men killar wtf? Bara för att det är kul och jag skulle gärna ha en! :D Precis, jävligt ballt! B)
Staejjkarn Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 Jag antar att du frågat polaren, om inte gör det och ifall du gjort det vad sa han?
Sidney Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Skrivet 12 Augusti 2009 Jag antar att du frågat polaren, om inte gör det och ifall du gjort det vad sa han? Tja! MIn polare hade en dansande kuk i sin gadget bar, men han kommer inte ihåg vart han hittade den! Någon som vet vart man kan hitta den? :D (och ja, jag har googlat)Tack på förhud!
Dezen Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Skrivet 13 Augusti 2009 Jag antar att du frågat polaren, om inte gör det och ifall du gjort det vad sa han? "Tja, kan du fixa den dansande kuken åt mig?" - Sounds pretty gay to me :D
Backstab Skrivet 13 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2009 Jag antar att du frågat polaren, om inte gör det och ifall du gjort det vad sa han? "Tja, kan du fixa den dansande kuken åt mig?" - Sounds pretty gay to me :D Hahahaha! x) Men fan inget som vet vart man kan hitta den? :(
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Skrivet 13 Augusti 2009 Det här passar inte i ett publikt forum. Låst.
Rekommendera inlägg