Tänkte vi kunde ha en tråd där man skriver om man har låst upp nån sån där avatar awards grej och hur man gjorde för att låsa upp den ;) jag har inte låst upp nån en men det vore kul att höra om det var nån som lyckades ;)
Det finns väll inga Awards än tror jag.
kanske inte, men kategorin fanns ju (När man är i avatar editor mode eller vad man ska kalla det)
För att spelutvecklarna ska kunna inkludera sånna belöningar om de vill.
Det kommer senare vara:
Halo ODST - Halo dräkt
Cal of Duty Modern warfare 2 - Krigs kläder
Madden 10 - Fotbolls kläder
Har hört det iallafall.
Okej, jag tror inte att så många spelutvecklare kommer göra sånna om dom måste göra det själva xD men man sitter och håller tummarna att det kommer nåt sånt med assassins creed 2 eller att dom gör så alla som bokat black edition får ac kläder eller nåt :P
↗ till inläggetOch spelen gör de inte själva? Det kommer antagligen vara nått speciellt man måste köpa, t.ex nån special version av spelet, för att få en grej. Till några spel behöver man kanske inte köpa nått. Men att göra modellen till en award tar antagligen inte lång tid alls.Okej, jag tror inte att så många spelutvecklare kommer göra sånna om dom måste göra det själva xD men man sitter och håller tummarna att det kommer nåt sånt med assassins creed 2 eller att dom gör så alla som bokat black edition får ac kläder eller nåt :P
Har för mig att det ska komma till 'Splosion Man.
Ja men så lata när det gäller detaljer och små saker som spel företagen värkar vara nu för tiden kommer nog inte marioteten att lägga till awards
↗ till inläggetVad är det för detaljer?Ja men så lata när det gäller detaljer och små saker som spel företagen värkar vara nu för tiden kommer nog inte marioteten att lägga till awards
Men asså nu känns det som det släpps massa spel som inte är riktigt 100% genomtänkta och även dom "stora spelen" har massa små saker som man tycker att dom kunde gjort bättre :huh:
Nu finns award ute! men så onödiga kläder det finns xD
Kan du ge nåt exempel på spel som det finns awards till? ;)
Kan tro halo! :P Inte säker xD
Ehlen o sehlen!
Finns snart till explosion spelet.
Såg en film på Inside Xbox, när man låser upp en Avatar Award så kommer det stå:
"Achievement Unlocked"
"Avatar Award Unlocked"
Likadant som en achievement men istället kommer det inte stå achievement namnet och hur mycket G.
↗ till inläggetHahaha. Nej...Kan tro halo! :P Inte säker xD
Just nu finns det bara till Splosion man, ja.