Hoppa till innehåll

Omröstning: Vem Vill Ha Wasd Tillbaka Som Moderator?


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 106
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag antar att det finns en anledning till att han blev avsatt?

Ja, men det ända som jag har hört är att han har som vissa säger "snokat" i något speciellt gruppforum. Han har även erkänt det i en annan tråd och bett om ursäkt. Någon dag senare blev han av med Moderatorplatsen!

 

Edit: Crazyshit med på listan!

 

Nej, han blev inte avsatt för att ha "snokat" runt i olika gruppforum.

Hans avsättning hade en god orsak. Det han gjorde ska ingen crewmedlem göra på ett respekterad sida.

Det är dock upp till han om han vill berätta varför han blev avsatt. Men det var inte att ha "snokat" runt i olika gruppforum som sagt.

 

Hursomhelst tänker inte jag lägga mig på någon sida av Ja eller Nej. Jag respekterar admins beslut och jag respekterar avgångna moderatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från vad jag har hört så tycker jag knappast att varken de eller admin överreagerade. Men det är väl upp till WASD om han vill berätta.

 

Nej, jag tycker inte att WASD skall vara moderator. Dels för att han gick över gränsen i vad en crewmedlem (eller någon medlem egentligen) bör göra, och dels för att han inte vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hans avsättning hade en god orsak. Det han gjorde ska ingen crewmedlem göra på ett respekterad sida.

Det är dock upp till han om han vill berätta varför han blev avsatt. Men det var inte att ha "snokat" runt i olika gruppforum som sagt.

Själv tycker jag inte att Admin ska leka pappa polis eller polispappa för någon på forumet. vad WASD gjorde på ett ANNAT forum kan knappast spela någon roll. det är som om admin skulle ge alla en varning för att de laddar ner. admin ska hålla sig till sitt forum och inte straffa medlemmar för att de gör olämpliga saker på andra sidor. och ja jag vet vad som hände, bra mycket bättre än du eller någon annan som skulle vilja klaga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...