💬
Logga in
Fuska.se

Shattered Horizon Closed Beta Idag!

8 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hejsan!

Observera att det EJ är tillåtet att diskutera Shattered Horizon Beta utanför Beta-Forumet! Alltså, inga bilder, filmer eller annat på denna sida! Allt som bryter mot den regeln kommer att anmälas och användaren som postade det kommer att bli bannad från Betan om den personen är Beta-testare!

Idag, 28 augusti, så skickades Shattered Horizon Closed Beta Invites ut via e-post. Det var endast 12000 personer som blev valda. Blev ni valda?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

En vadå?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

En vadå?

Ett spelbeta. Vad är det du inte fattar?

Nivå 16 · Legendfuskare

De ger ut 2000 beta keys och förväntar sig att inga screenshots ska läcka ut? fail.

Nivå 7 · Fuskare

Bara 2000 pers i hela världen och du tror att nån finns här på fuska? Och vad ska man prata om i tråden om man inte får avslöja något?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Bara 2000 pers i hela världen och du tror att nån finns här på fuska? Och vad ska man prata om i tråden om man inte får avslöja något?

Sorry, jag skrev fel! 12000 är det. Jag undrade bara om någon härifrån var med! Jag kom med :P
30 Aug 2009
Nivå 7 · Fuskare

Vad är det för spel då?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Det är ett First Person Shooter-spel. Man är i rymden, alltså i tyngdlöshet. Du kan läsa mer här: Shattered Horizons public site

och

Shattered Horizon på Wikipedia

Nivå 1 · Novis

Salam elekom!

Ser inte så kul ut :huh: Det är nog en långsam,bra grafik spel från ett satsande företag :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in