Hej. Behöver man något av steam spelen för att det ska funka att använda Garry´s mod eller kan man använda det så fort man har det?
G-mod
Du behöver något spel som innehåller en kopia av Source-motorn, t.ex. Half-Life 2: Episode 2 eller Counter-Strike: Source.
En fråga till då. Kan man ladda ner det gratis men lagligt någonstans?
Nej då får du nöja dej med Garrys mod v9
Ladda ner crackat Steam -.-" Finns en del versioner som funkar, googla pff.
↗ till inläggetNej då får du nöja dej med Garrys mod v9
kan du nån länk till den?
EDIT:
Lyckats hitta ett Gmod paket men ska se om det funkar först. testta med några förut utan lyckade resultat <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetNej då får du nöja dej med Garrys mod v9
EDIT:
Lyckats hitta ett Gmod paket men ska se om det funkar först. testta med några förut utan lyckade resultat <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetNej då får du nöja dej med Garrys mod v9
EDIT:
tack för hjälpen alla. Tråden är löst och kan låsas
Vänta! Funkar det och köra online? Bäst att du kollar det, finns vissa versioner som är lite konstiga.
Jag har en gmod installer version ,som har både ragdolls,gmod9,gameinfon fixade.
Och på den versionen kommer det stå att du behöver:
Half life 2: Deathmatch
Counter-Strike: Source
Half life 2.
Men den fixade gameinfon jag snacka om, den gör så att du inte behöver half life 2.
↗ till inläggetJag har GMod och jag har Half LIfe 2: Deathmach och Counter-Strike: Source, men jag har inte Half Life 2.Vänta! Funkar det och köra online? Bäst att du kollar det, finns vissa versioner som är lite konstiga.
Jag har en gmod installer version ,som har både ragdolls,gmod9,gameinfon fixade.
Och på den versionen kommer det stå att du behöver:
Half life 2: Deathmatch
Counter-Strike: Source
Half life 2.
Men den fixade gameinfon jag snacka om, den gör så att du inte behöver half life 2.
Och allting funkar perfekt för mig.
Då kanske du har den fixade versionen?
fick ej online att funka men kör ändå offline. Använder mig av Garrysmod för att inte tröttna på spelet hehe.
Btw, spelar du gmod 10 eller 9:an? Annars kan jag hjälpa dig med online...