💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Sätt Kan Jag Tjäna Cash På?

13 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Min Wc är 65 och jag kör med yews så jag har totalt 1m men behöver något snabbare. Finns det?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Min Wc är 65 och jag kör med yews så jag har totalt 1m men behöver något snabbare. Finns det?

Ja

30 Aug 2009
Nivå 6 · Fuskare

Mine clays.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Döda green dragons, dragon bones ligger nu över 3k, mycket bra pengar för tillfället.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Vet ett sätt som ger 300k på 40 min!

Hehe man behöver inga speciella lvlar bara en start på typ 700k

2 Sep 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vet ett sätt som ger 300k på 40 min!

Hehe man behöver inga speciella lvlar bara en start på typ 700k

Hmm, kan du berätta? ;)

Är du member?

Nivå 6 · Fuskare

Jag är member!

Men moneymaking sättet suger nu :-(

Jagex ändrade priseran för money making sättet spreds så fort så alla började med det :-/

Man ska köpa teaklogs och göra som till teak planks! OBS:Funkar inte bra längre.

3 Sep 2009
Nivå 3 · Lärling

Tycker lite synd om dessa som är F2P, för i F2P är det riktigt svårt att skaffa sig pengar, men annars rek. jag members

Members Moneymaking: Döda druids och ta dreas herb, plocka upp flax och gör dom till bow string (Bow string= 178 gp each)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Tycker lite synd om dessa som är F2P, för i F2P är det riktigt svårt att skaffa sig pengar, men annars rek. jag members

Members Moneymaking: Döda druids och ta dreas herb, plocka upp flax och gör dom till bow string (Bow string= 178 gp each)

Går snabbare att antingen att bara plocka flax, eller att bara gör bow strings.
15 Sep 2009
Nivå 6 · Fuskare

Här är bästa moneymaking! Både i free och memb worlds!

EARN IT

LOL.

Nemen om du är member ska du träna mining till lvl 85. Hugga runite ore.

28 Sep 2009
Nivå 3 · Lärling

Ett tips är att köpa ca 1500 coal 0ch 750 irons (elr hacka) och göra dom på till steel i al-kharid!

Jag kännade typ 120k på 1h

Nivå 3 · Lärling

Ett tips är att köpa ca 1500 coal 0ch 750 irons (elr hacka) och göra dom på till steel i al-kharid!

Jag kännade typ 120k på 1h

Nivå 7 · Fuskare

mm, det e ju mkt... desutom ska man använda furnancen i edgeville... Att göra bs e snabbare, och döda greens oxå, skulle jag tro.

Nivå 1 · Novis

Pk/Pj e mitt nu varande sätt kännar ca 300k-1m per dag men annars om jag typ losar min g maul så dödar jag flech crawlers dom e ganska bra ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in