... Jag tycker... Trodde jag hörde saker i rummet sen.. Satte på radion på hög volym och då kom mamma in: Skruva ner radion! Och då blev det ännu läbbigare för då föreställde jag mig mamma som en Zombie.... BBrrr
Sjätte Sinnet
Du måste tygla dig!Haha :D
Jag såg bara lite. Men så oläskig.
Jag tycker att den är bra ;)
Jag tycker den är asbra! Den är riktigt välgjord. Man tänker inte på att han kan vara död och ingen pratar med honom första gången man såg filmen! Såna här filmer växer inte på trän och grabben är en bra skådespelare..
men början lr slutet??Jag såg bara lite. Men så oläskig.
har inte sett den än, men ja ska se den. men jag har sett två andra M. Night Shyamalan (regissören) filmer, Signs och Unbreakable, riktigt bra båda två. Hans nästa film ska ju heta "The forest". Den ska handla om en liten by där det finns monster/aliens i skogen.
Början och lite grann i mitten och slutet(Cocos @ 12/04-2004 19:57:06)Jag såg bara lite. Men så oläskig.
men början lr slutet??
jag hattar att se dom manniskorna som är kniv huggen eller iäl körd eller not det är äckligt....
OM du ser hela bli det jävligt mycket läskigare den e ba långtråkig i början men sen mot slutet så blir den skiiit läbbig(0013 @ 12/04-2004 21:19:26)(Cocos @ 12/04-2004 19:57:06)Jag såg bara lite. Men så oläskig.
men början lr slutet??
Början och lite grann i mitten och slutet
Jag såg när han letae i skåpen och när hon fick nåra röda grejerna på armarna.
ja tycker den e så grym! den e inte så läski men den e bara så bra!
Tråkig..
Filmen var en stor besvikelse för mig, den saknade djup och karaktär, sämsta filmen jag har sätt i hela mitt liv..... jag menar den saknar allt... man ser nån död naken kvinna? so what?? Och sen kommer ungen som ser ut som han har käkat en påse kilo socker föra dom börja filma?????? Hel sjukt.... och sen en halv skallig kille som egentligen borde dö av rädsla men ändå gjorde ganska hyffsat jobb av att dra av rollen.... mjo så nån annan som har några tankar på denna film som förmodligen gjordes över en dag med en siba kamera på rea för 950 med 3* zoom....
DarkKent
Den e en besvikelse.
äsch ni har ingen känsla för film ju ;) Darkkent: det finns ingen död naken kvinna?