💬
Logga in
Fuska.se

Imperion

19 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Året är 2137 och en lång konflikt hotar att utrota universum. Det är upp till dig att rädda den. Välj en av raserna: Terrans, Titans eller Xen och bli kommandör för dessa och rädda universum.

Imperion lanserades den 1:e September 2009 i Sverige och är fortfarande en Beta version. Ta chansen att få en förhandstitt på spelet innan det lanseras i stor skala!

Gå in på http://www.imperion.se och starta din egna planet!

För hjälp:

Imperions Wiki
Imperions forum

Observera att spelet fortfarande endast är en beta version och bugger m.m. kan förekomma.

//Luxaxix

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Nivå 7 · Fuskare

Im the best that ever is or was or whut ever

Hur långt har du kommit i spelet?

3 Sep 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

Lär mig fortfarande. Är snart klar med uppdragen vad jag förstått... Håller på att skicka attacker nu.

Um, kan vi behålla den här tråden, så anmäler du din tråd och får den låst? Jag tycker iallafall att denna tråden beskriver spelet bäst :)

Rätt kul spel faktiskt

Nu kan jag inte komma in :(

När jag ska logga in står det "There is no such account." :'(

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Ser tråkig ut <_<

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Ser tråkig ut <_<

Spelar väl ingen roll hur det 'ser' ut att vara... Huvudsaken är ju hur det 'är'.

Btw: BB koder funkar inte i signaturen ;)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Lär mig fortfarande. Är snart klar med uppdragen vad jag förstått... Håller på att skicka attacker nu.

Um, kan vi behålla den här tråden, så anmäler du din tråd och får den låst? Jag tycker iallafall att denna tråden beskriver spelet bäst :)

Jag skiter i vilket, modsen får göra hur dom vill ^

Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är?

Vilken ras är du?

4 Sep 2009

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken ras är du?

Terrans

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken ras är du?

Terrans

Um, det verkar som du spelar på en engelsk server... Om du nu vill fortsätta med detta så går du till din planet och letar efter byggnaden "Science Fatility", därefter trycker du på den och fortsätter med resten av uppdraget.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken ras är du?

Terrans

Um, det verkar som du spelar på en engelsk server... Om du nu vill fortsätta med detta så går du till din planet och letar efter byggnaden "Science Fatility", därefter trycker du på den och fortsätter med resten av uppdraget.

Hittade den, men lyckas ändå inte med uppdraget
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #14
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilken ras är du?

Terrans

Hittade den, men lyckas ändå inte med uppdraget

Du ska, i rullgardinen, välja inrikting

5 Sep 2009

Ibland när jag ska logga in står det: Det där kontot finns inte. men ibland funkar det

6 Sep 2009
Nivå 5 · Fuskare

Verkar kul.

Nivå 7 · Fuskare

Startade ett konto. Är Titans.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Startade ett konto. Är Titans.

Ja me
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19

Trevligt trevligt :)

Jag fortsätter översätta Wikin, och har nu fått erbjudande om att börja som moderator på Travians forum igen, så jag kanske lägger ner med att spela Imperion, men får se... Ska väl döda några gubbar iallafall :)

7 Sep 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

anonym0 värld 3. Verkade kul men hittar ingen FAQ så fattar typ inget =P

http://wiki.imperion.se

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in