Hoppa till innehåll

Bot Som Kan Upprepa Klickningar

Firecracker

Rekommendera inlägg

Tjenare,

Undrar om det finns något program/bot som kan upprepa klickningar på olika ställen av skärmen i en viss ordning. Alltså att man först visar boten hur den ska klicka och hur lång tid den ska vänta mellan klickningarna och att den sedan upprepar det.

Sen vore det också bra om den kunde skriva in bokstavskombinationer

Redigerat av Firecracker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett mycket enklare och simplare program (Samt sämre) är såklart Ghostmouse. Det är superenkelt: Tryck på rekord. Tryck på de sakerna du ska trycka på, sen trycker du på stopp. Sen spelare du när du vill spela. Om du vill att den ska spela upp gång på gång trycker du helt enkelt på spela när du 'recordat' klart.

http://download.cnet.com/Ghost-Mouse/3000-...4-10863731.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte använt det så pass mycket, bara använt de simplaste funktionerna. Klicka på bild, flytta musen, loopa, pausa osv.

Fråga på, antingen kan förmodligen jag eller någon annan svara på frågan.

Ja, okej.

Funderar nämligen på om det är möjligt för programmet att själv rekognosera en viss länk på en sida.

Har skapat en tråd om det på V-tasks forum. Och jag har blivit lovad ett svar på det. Så det är nog lugnt. :)

Ett mycket enklare och simplare program (Samt sämre) är såklart Ghostmouse. Det är superenkelt: Tryck på rekord. Tryck på de sakerna du ska trycka på, sen trycker du på stopp. Sen spelare du när du vill spela. Om du vill att den ska spela upp gång på gång trycker du helt enkelt på spela när du 'recordat' klart.

Okej, gillar dock vTask. Eftersom jag har lite andra grejor som jag har användning av programmet till också :).

Sen så har jag programmerat lite också så man förstår ju sig på variabler och sådant.

Detta är lite OT: Men hur gör man så ett program startar då man startar datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, gillar dock vTask. Eftersom jag har lite andra grejor som jag har användning av programmet till också :).

Sen så har jag programmerat lite också så man förstår ju sig på variabler och sådant.

Detta är lite OT: Men hur gör man så ett program startar då man startar datorn?

Man lägger det i autostart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får man fråga vad det är som är bättre med de programmen?

Agående att programmera eget så är det ju i det här fallet totalt onödigt och innebär bara slösande av tid som man kunde använt till något annat då det redan finns program som utför de uppgifter som jag tidigare tagit upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...