Firecracker Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 (redigerat) Tjenare, Undrar om det finns något program/bot som kan upprepa klickningar på olika ställen av skärmen i en viss ordning. Alltså att man först visar boten hur den ska klicka och hur lång tid den ska vänta mellan klickningarna och att den sedan upprepar det. Sen vore det också bra om den kunde skriva in bokstavskombinationer Redigerat 4 September 2009 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 vTask Studio kan göra dessa saker plus en massa mer olika. Ett exempel som man får med där den öppnar ett textdokument och skriver in lite, flyttar musen osv. http://img30.imageshack.us/img30/8651/71513999.jpg Finns på http://www.vista-software.com/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 4 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Tack! Ska testa det nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Det fungerade skitbra! Har du använt programmet mycket själv? Tänkte om jag kunde fråga dig om lite grejor. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Har inte använt det så pass mycket, bara använt de simplaste funktionerna. Klicka på bild, flytta musen, loopa, pausa osv. Fråga på, antingen kan förmodligen jag eller någon annan svara på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Ett mycket enklare och simplare program (Samt sämre) är såklart Ghostmouse. Det är superenkelt: Tryck på rekord. Tryck på de sakerna du ska trycka på, sen trycker du på stopp. Sen spelare du när du vill spela. Om du vill att den ska spela upp gång på gång trycker du helt enkelt på spela när du 'recordat' klart. http://download.cnet.com/Ghost-Mouse/3000-...4-10863731.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Har inte använt det så pass mycket, bara använt de simplaste funktionerna. Klicka på bild, flytta musen, loopa, pausa osv. Fråga på, antingen kan förmodligen jag eller någon annan svara på frågan. Ja, okej. Funderar nämligen på om det är möjligt för programmet att själv rekognosera en viss länk på en sida. Har skapat en tråd om det på V-tasks forum. Och jag har blivit lovad ett svar på det. Så det är nog lugnt. :) Ett mycket enklare och simplare program (Samt sämre) är såklart Ghostmouse. Det är superenkelt: Tryck på rekord. Tryck på de sakerna du ska trycka på, sen trycker du på stopp. Sen spelare du när du vill spela. Om du vill att den ska spela upp gång på gång trycker du helt enkelt på spela när du 'recordat' klart. http://download.cnet.com/Ghost-Mouse/3000-...4-10863731.html Okej, gillar dock vTask. Eftersom jag har lite andra grejor som jag har användning av programmet till också :). Sen så har jag programmerat lite också så man förstår ju sig på variabler och sådant. Detta är lite OT: Men hur gör man så ett program startar då man startar datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Ett mycket enklare och simplare program (Samt sämre) är såklart Ghostmouse. Det är superenkelt: Tryck på rekord. Tryck på de sakerna du ska trycka på, sen trycker du på stopp. Sen spelare du när du vill spela. Om du vill att den ska spela upp gång på gång trycker du helt enkelt på spela när du 'recordat' klart. http://download.cnet.com/Ghost-Mouse/3000-...4-10863731.html Okej, gillar dock vTask. Eftersom jag har lite andra grejor som jag har användning av programmet till också :). Sen så har jag programmerat lite också så man förstår ju sig på variabler och sådant. Detta är lite OT: Men hur gör man så ett program startar då man startar datorn? Man lägger det i autostart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Listade ut det själv. Men tack i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 (redigerat) Autohotkey eller autoit skulle jag nog hellre använda mig utav. Eller skapa ett eget program i c/c++. Redigerat 7 September 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Får man fråga vad det är som är bättre med de programmen? Agående att programmera eget så är det ju i det här fallet totalt onödigt och innebär bara slösande av tid som man kunde använt till något annat då det redan finns program som utför de uppgifter som jag tidigare tagit upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 För att det kanske är mer värt att skapa egna saker än att leva på andra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.