Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 När jag gick i Affären såg jag att inte guldpoängen, silverpoängen och bronspoängen iunte finns nå mer! Det gör väl inget men varför har det blivit dyrare? Admin, Kan du inte göra det lika billigt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det är ju lika dyrt! bara det att han har ändrat från guldpoäng till vanliga poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Att köpa titel/rank kostar nu 200 poäng mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Eftersom spelen har blivit fler och chansen att snabbare få poäng så går även de övriga priserna upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 men jag vinner aldrig poäng jag får så mycket när jag spelar men jag vinner aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Du måste komma över en viss nivå för att få poäng. Jag fick många poäng när jag tog första plats på Pacman... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag fick inget när jag fick 45 på Arima(eller vad det heter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag fick ingenting på Packman, Och jag förlorade inget heller! Nu har jag fått svar på min fråga så nu kan ni låsa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Men vad i.....Nu kostar glitter 1100 Poäng.Förut kostade det 14 Guldpoäng,alltså 700 Poäng.Nu kommer jag aldrig få Glitter. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det är dyrt gör det billigt annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det är dyrt gör det billigt annars Annars vadå? :new_321: :1_o: Denna tråd skulle väl låsas? Jag spela Herox(eller vad det nu heter)men jag förlora inget och vann inget. Vad är det för mening att spela dem där spelen egentligen? Inget händer ju...(förutom att man slösat bort dyrbar tid). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Man vinner om man uppnår en gräns på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.