💬
Logga in
Fuska.se

Åker Till Holland

10 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Tja,

Ska åka till Holland så kommer vara borta från och med imorgon till nästa söndag. Skulle det vara något brådskande så kan ni alltid SMSa på 0708-886520.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det är nice :) Svarar du även om jag skickar något fylle sms? :D

6 Sep 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Hare bra!

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Vill också åka till Holland, Amsterdam verkar häftigt, hade några kompisar som var där, fast de var bara på coffeeshops hela tiden, fast det är nog lite obligatoriskt att besöka för tonåringar som åker dit :P

Aja, ha en trevlig resa ;)

13 Sep 2009
Trådstartare #5

Då var man tillbaka. Blev även en "över-dagen-resa" till Bryssel (Belgien). Var riktigt skoj men nu blir det att ta tag i skolan riktigt ordentligt. Man har ju trots allt missat en hel vecka.

20 Sep 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tja,

Ska åka till Holland så kommer vara borta från och med imorgon till nästa söndag. Skulle det vara något brådskande så kan ni alltid SMSa på 0708-886520.

Klent att inte svara mina samtal inatt :/ Jag som var "lagom full" och allt...

Trådstartare #7

Låg och sov. Lade mig rätt tidigt igår efter en hård dag av skolarbete.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ok. Kommer kanske något samtal på torsdag om Mjällby slår BOIS, för om dom gör det så är den allsvenska platsen säkrad!

21 Sep 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Lämna telefonen hemma istället. Bara jobbigt när folk ringer när man försöker sova och ska upp tidigt dagen därpå.

Ring din mor eller far istället och se hur glada dom blir :)

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Lämna telefonen hemma istället. Bara jobbigt när folk ringer när man försöker sova och ska upp tidigt dagen därpå.

Ring din mor eller far istället och se hur glada dom blir :)

Jag har tänkt på det ;) Men om jag kommer festa på torsdag, och om jag ringer då, så blir det inte vid någon djävulsk tid. Tänk på att jag med (kanske) går i skolan på fredag ;)

[EDIT] Hur gör du för att inte vakna när mobilen ringer, jag vaknar lätt som fan :/

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

[EDIT] Hur gör du för att inte vakna när mobilen ringer, jag vaknar lätt som fan :/

Lägg den i alla fall inte på en märkligt placerad 39:- IKEA-vägghylla precis bakom din kudde. Då vaknar man väldigt lätt av den märkte jag häromnatten...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in