jag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?
Ja ofc har jag gogglat det först ;)
jag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?
1. google.com
2. wow ui downloads
3. wowinterface.com
4. -> addons
5. -> compilations & suites
Oerhört svårt
Läste du inte innan du posta , läs sista menningen kkthnx ?
tack i allafall
↗ till inläggetl2google? :rolleyes:Läste du inte innan du posta , läs sista menningen kkthnx ?
tack i allafall
↗ till inläggetL2read ?jag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?
↗ till inläggetDå suger du på att googla? oO Om du hade gått in på wowinterface.com och inte slutat läsa vid "google.com" så kanske du skulle ha kommit nånvart↗ till inläggetL2read ?jag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?
↗ till inläggetDå suger du på att googla? oO Om du hade gått in på wowinterface.com och inte slutat läsa vid "google.com" så kanske du skulle ha kommit nånvart↗ till inläggetjag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?
L2read ?
Antagligen , ingen om bråka imo , tack anyways
Mod kan låsa tråd
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in