Hoppa till innehåll

-mgs- Är Tillbaka Med Ett Skäl Den Här Gången...


-MGS-
 Dela

Rekommendera inlägg

förra gången jag hängde med här märkte jag att det var ungefär 45% warez snack här i dator relaterat. Och det är en kraftig sak ni håller på med. så jag kommer hålla min vakt i dator rummet. oxå Admin "data = infomation" "dator = en sån ni använder nu"

 

ville bara säga detta om admin har lust kan han låsa tråden.

 

hahahahahahaha såg nu att jag har blivit varnad för personligt påhopp hahah dragonhon... du gör värkligen inte ditt jobb! Jag uppmärksammade mina rätter i detta forum. Jag får säga att någon ska sluta skriva med stora bokstäver utan att bli varnad. Så dragonhon nu kan du ge mig en till varning eftersom du tycker att det jag skriver nu är ett personligt påhopp. :angry:

Redigerat av -MGS-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förra gången jag hängde med här märkte jag att det var ungefär 45% warez snack här i dator relaterat. Och det är en kratig sak ni håller på med. så jag kommer hålla min vakt i dator rummet. oxå Admin "data = infomation" "dator = en sån ni använder nu"

 

ville bara säga detta om admin har lust kan han låsa tråden.

 

hahahahahahaha såg nu att jag har blivit varnad för personligt påhopp hahah dragonhon... du gör värkligen inte ditt jobb! Jag uppmärksammade mina rätter i detta forum. Jag får säga att någon ska sluta skriva med stora bokstäver utan att bli varnad. Så dragonhon nu kan du ge mig en till varning eftersom du tycker att det jag skriver nu är ett personligt påhopp. :angry:

du har värkligen skrivit mycket så jag hänger inte med så du menar att du är arg på admin och dom andra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gandalf, jag har fått en varning för att dragonhon sa att jag hade gjort påhopp som jag VERKLIGEN inte hade gjort...

 

kenga, ja hon/han behöver verkligen glasögon...

 

om det är någon som sköter jobbet som mod så är det ytterman!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gandalf, jag har fått en varning för att dragonhon sa att jag hade gjort påhopp som jag VERKLIGEN inte hade gjort...

 

kenga, ja hon/han behöver verkligen glasögon...

 

om det är någon som sköter jobbet som mod så är det ytterman!

Men för.. För det första så är det DU som borde skaffa glasögon. För det andra så brukar du vara väldigt otrevlig när du "rättar" någon. Så du fick nog din varning pga det. För det tredje så sköter admin och moderatorerna PC-forumet utomordentligt bra så du behöver inte "hålla din vakt".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(K3nG4 @ 12/04-2004 19:05:41)

gandalf, jag har fått en varning för att dragonhon sa att jag hade gjort påhopp som jag VERKLIGEN inte hade gjort...

 

kenga, ja hon/han behöver verkligen glasögon...

 

om det är någon som sköter jobbet som mod så är det ytterman!

Men för.. För det första så är det DU som borde skaffa glasögon. För det andra så brukar du vara väldigt otrevlig när du "rättar" någon. Så du fick nog din varning pga det. För det tredje så sköter admin och moderatorerna PC-forumet utomordentligt bra så du behöver inte "hålla din vakt".

Jepp, hon heter inte Draghonhon utan Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Vad skulle du gjort ifall du var mod ?? Låsa , ge varning , låsa , ge varning !! alla mods gör bara sitt jobb !!!!!!!!

Där håller jag med dig Orochimaru!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...