Hoppa till innehåll

Lås Tråd'


Rekommendera inlägg

är du 15 år? Och ni körde sanning och konsekvens. Och din mamma hämta dig innan du hann svara.

Aningen är du yngra eller så är de en troll.

Han har en bild på en pokemon, han har stavat fel på choklad och han körde sanning eller konsekvens.

 

Han är typ 12 max

 

Glöm inte att han gillade en tjej som hette Mikaela med. Alla som heter mikaela, med litet m, är 12 år. Fråga henne, och ändra tillbaks din ålder, ditt fån.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är du 15 år? Och ni körde sanning och konsekvens. Och din mamma hämta dig innan du hann svara.

Aningen är du yngra eller så är de en troll.

Han har en bild på en pokemon, han har stavat fel på choklad och han körde sanning eller konsekvens.

 

Han är typ 12 max

 

Glöm inte att han gillade en tjej som hette Mikaela med. Alla som heter mikaela, med litet m, är 12 år. Fråga henne, och ändra tillbaks din ålder, ditt fån.

 

lololol, han hade 13 förrut iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här har jag listat olika tänkbarheter och fakta - Pussla ihop sanningen själv.

 

1. Om Mikaela tycker killar är äckliga är hon gay

2. Frågade hon dig vem du gillar så är hon uppenbarligen intresserad

3. Du är ett småbarn - Klart som fan att du är äcklig.

4. Din mamma hämtar dig från skolan? Jag har inte blivit hämtad från skolan sen jag var 6 - Gå eller lär dig åka buss!

5. Dina polare är också småbarn - Småbarn är äckliga och kan inte hålla hemligheter.

6. Windnoob är ett småbarn - Småbarn är äckliga och kan inte hålla hemligheter. Att lyssna eller ta råd från dem är lika dumt som att välja Sanning när man inte vågar svara.

 

Frågan är: Så jag undrar vad jag ska göra så hon märker mig alltså så att hon gillar mig och inte tycker att jag är äcklig om hon menar mig också.

Bara för att hon märker dig betyder det inte att hon gillar dig- Sluta vara äcklig. Gillar hon dig så har ett mirakel skett och du bör dissa henne för att ägna resten av livet till att prisa gud och hans skapelser.

En annan fråga är: På en skala 8-10, hur mobbad tror du att du blir om någon du känner upptäcker att du skämmer ut dig på nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...