Hoppa till innehåll

Går Ej Att Donera Fm

CookieMan

Rekommendera inlägg

Tjena!

Jag var inne på ett gruppforum och skulle donera Fm. Jag valde att donera 1625 Fm, det mesta jag hade, men då kom ett meddelande upp. Det stod "Den minsta summan du kan donera är 50 fm". Jag har testat flera gånger och har även bytt summan till t ex 100 fm men det funkade inte.

Vet någon vad felet är så är jag tacksam för svar!

post-85522-1253553276_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det har jag, men han har inte svarat ännu.

Ja och det är inte så konstigt när du skickade pm:et "Idag, 07:47:34".

Hur som helst så kommer det undersökas förmodligen under helgen då jag har fullt upp för stunden.

This guy woke up on the wrong side of the bed.

Törs man fråga om du har fullt upp med irl eller fuska.se?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur som helst så kommer det undersökas förmodligen under helgen då jag har fullt upp för stunden.

Nej, men har jag sagt att det är konstigt? Nej, just det! Har jag sagt att du borde ha svarat? Nej, inte det heller!

Han frågade om jag hade skickat det till dig och jag sa ja. Är det något fel med det? Måste jag skicka pm och fråga dig nästa gång?

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men har jag sagt att det är konstigt? Nej, just det! Har jag sagt att du borde ha svarat? Nej, inte det heller!

Han frågade om jag hade skickat det till dig och jag sa ja. Är det något fel med det? Måste jag skicka pm och fråga dig nästa gång?

Herregud vad småbarnen är otrevliga nu för tiden, vad lär ni er hemma?

Istället för att göra denna tråd som höll i några timmar så skulle det ju vara lättare att helt enkelt kontakta admin -.-

Sluta vara så himla jobbig, ingen gillar dig för att du lekar cool och käftar med admin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud vad småbarnen är otrevliga nu för tiden, vad lär ni er hemma?

Istället för att göra denna tråd som höll i några timmar så skulle det ju vara lättare att helt enkelt kontakta admin -.-

Sluta vara så himla jobbig, ingen gillar dig för att du lekar cool och käftar med admin.

Precis vad som var min poäng. Fungerar inte något så kontaktar man mig via PM eller använder "kontakta oss"-länken längst ner på sidan då detta med största sannolikhet ej kan lösas av någon annan såvida det inte rör sig om handhavandefel.

Att skriva "Ja det har jag, men han har inte svarat ännu." i ett inlägg 50 sekunder efter man skickat ett PM är rätt onödigt och tillför inget utan är farligt nära §3.9 om man vill vara paragrafryttare.

Och eftersom allt nu fungerar enligt CookieMan så låser jag den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...