Hoppa till innehåll

Giiiirl Probleeem. ;)


fimpen
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjaa. Jag håller på o snacka me en tjej via sms. Funderar på att träffahon snart men problemet är att vi inte snackar så mycket. Hon är blyg och skriver nästan bara korta sms medans jag typ skriver flera rader ibland. :o

 

Några tips på "hur" jag ska göra? /fimpen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Ja Bor hon nära dig??? För isåfall fråga henne via sms och ni kan träffas eller bara vänta och skriv lite gulliga saker till henne men inte saker som bli ihop och så vänta med det.. eller så kanske du bara vill va vän med henne vad vet Jag men försök med det :) Fimpen// LYCKA Till ;) Ps om du nu är så att du är kär i henne kolla först då om hon värkar vara intresserad av dig och om ni bor nära varandra så fråga om ni kan träffas bor ni långt ifrån så blir det ett större problem LYCKA TILL

 

God Luck Gentlemen Forhammer Out//

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bor hon nära dig? Om hon gör det kan du fråga henne via sms om ni kan träffas eller så väntar du och skriver lite gulliga saker till henne, men skriv inte att du vill bli ihop med henne osv. om du nu vill det. Jag tycker iaf du ska försöka med det, Fimpen :)

 

LYCKA Till ;)

 

Ps. Om du är kär i henne, kolla först om hon också verkar intresserad innan du satsar. Om det är så att ni bor nära kan du ju fråga om ni sa träffas, om ni däremot bor långt ifrån varandra så kan det bli lite problematiskt. LYCKA TILL

 

Good Luck Gentlemen Forhammer Out (ehm, ja..)

Ovanstående inlägg med inslag av svenska.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjaa. Jag håller på o snacka me en tjej via sms. Funderar på att träffahon snart men problemet är att vi inte snackar så mycket. Hon är blyg och skriver nästan bara korta sms medans jag typ skriver flera rader ibland. :o

 

Några tips på "hur" jag ska göra? /fimpen

jadu, du måste helt enkelt ta och dö, that will teach the bitch.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tillägga att hon bor i samma stad, och jag har varit med när han skickat dessa ''sms''.

 

Det du kan göra, käre Sam är att prata med henne via telefon, med ord. Se om ni kan få kontakt, är hon en tråkig typ tror jag nog inte att det är något att satsa på.

 

Hah visste att du skulle skriva här. ;) Aaa men asså hon skriver ju så korta svar. Well well det ger sig väl med tiden. :P

 

Tjaa. Jag håller på o snacka me en tjej via sms. Funderar på att träffahon snart men problemet är att vi inte snackar så mycket. Hon är blyg och skriver nästan bara korta sms medans jag typ skriver flera rader ibland. :o

 

Några tips på "hur" jag ska göra? /fimpen

jadu, du måste helt enkelt ta och dö, that will teach the bitch.

 

Mmm visst. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är ditt tjej problem att en tjej du aldrig träffat skriver för korta svar till dig på SMS?

Aja, ring henne. Skicka henne en bild på dig, något som kan locka henne att träffa dig.

Näe. Asså ska träffa hon snart men hon är för blyg typ.. Hon har sett en bild. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Är ditt tjej problem att en tjej du aldrig träffat skriver för korta svar till dig på SMS?

Aja, ring henne. Skicka henne en bild på dig, något som kan locka henne att träffa dig.

Näe. Asså ska träffa hon snart men hon är för blyg typ.. Hon har sett en bild. :)

 

Då är det ju bara att rocka röven !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...