ZXC Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 (redigerat) Metroid prime 3 har väldigt snygga filmscener B) Medans Harry Potter ger mig mardrömmar :( Vilka tycker ni? Redigerat 1 Oktober 2009 av ZXC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Om bilden inte har nånting att göra med nånting så borde du ta bort den om du vill slippa varning! SSBB och twilight princess har bra grafik tycker jag. Har inte spelat något spel med så dålig grafik att jag måste påpeka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 SSBB är ju riktigt fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Wrestling 2008 Smackdown vs. Raw, Har inte så värst bra grafik på Nintendo Wii. Till och med Wrestling 2007 Smackdown vs. Raw, på xbox 360 har bättre grafik :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Wrestling 2008 Smackdown vs. Raw, Har inte så värst bra grafik på Nintendo Wii. Till och med Wrestling 2007 Smackdown vs. Raw, på xbox 360 har bättre grafik :huh: inte så värst konstigt va? två helt olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Bäst är väl SSBB kanske. Sämst är Wii Sports och andra såna spel i samma stil :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Gillar grafiken på Skate It. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Punch out är bästaste grafik och harry potter suger B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Punch out är bästaste grafik och harry potter suger B) Jay!! :lol: ingen gillar Harry potter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Bäst är väl SSBB kanske. Sämst är Wii Sports och andra såna spel i samma stil :S Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Bäst är väl SSBB kanske. Sämst är Wii Sports och andra såna spel i samma stil :S Agreed. Är det att ni inte gillar miis eller tycker ni det är fult bara sådär Jag förstår inte varför många inte gillar miis? kan nån mii-hatare föklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.