t00ncheat Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Tjena. Har hört att man ska vänta med att köpa dator till Windows 7 har kommit ut? Är det bättre att vänta på det eller är det lika bra att köra med vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Vänta till Windows 7. Du kommer att få en grymt mycket bättre dator för pengarna. Vista är väldigt slött! Tro mig, Windows 7 kommer prestanda mässigt att vara MYCKET bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Kommer datorerna inte bli dyrare för dom har Win 7 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Kommer datorerna inte bli dyrare för dom har Win 7 då? Förmodligen lite, men nog inte så mycket mer än Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Hur lång tid behöver jag vänta tror du innan det kommer ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Windows 7 släpps 22 oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Ska jag vänta att köpa tills dess? Om jag vet en dator som jag vill ha nu tror ni den kommer finnas med windows 7 när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Ska jag vänta att köpa tills dess? Om jag vet en dator som jag vill ha nu tror ni den kommer finnas med windows 7 när det släpps?Kan du inte bara vänta och se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Så J*vla sugen på att köpa en nu! :P Men ska nog försöka vänta och se som du sa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Så J*vla sugen på att köpa en nu! :P Men ska nog försöka vänta och se som du sa :)satsa på home edition då ;) eller ultimate. Redigerat 30 September 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Du kan köpa en dator nu utan operativsystem, sedan när Windows 7 kommer så köper du det och installerar. Går ju att uppgradera om du har Vista eller XP liggande hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Om jag köper en utan OP då blir det väl väldigt dyrt att köpa till Win 7 sen? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.