Nu när jag har haft nätvärkskabel utdragen i 4 timmar så fungerar datorn utan problem:S Det som hände innan var att det inte kom någon bild och att usb musen inte fungerade. Felet var tydligen att processorn blev för varm och problemet löstes när jag dammsugit av fläkten till processorn. Viruset kanske kan sitta i nätvärksporten som göra så att hårddiskarna inte fungerar och att datorn inte hittar något Windows system. Det jag ska pröva är att köpa ett Norton Internet Security paket helst det senaste, och se om problemet återkommer. Eller vad tror du?
Virus I Modekortet!
↗ till inläggetOm problemet löstes när du dammsög av CPU-fläkten så var det väl inget virus, och du behöver inte göra något mer? Eller?Nu när jag har haft nätvärkskabel utdragen i 4 timmar så fungerar datorn utan problem:S Det som hände innan var att det inte kom någon bild och att usb musen inte fungerade. Felet var tydligen att processorn blev för varm och problemet löstes när jag dammsugit av fläkten till processorn. Viruset kanske kan sitta i nätvärksporten som göra så att hårddiskarna inte fungerar och att datorn inte hittar något Windows system. Det jag ska pröva är att köpa ett Norton Internet Security paket helst det senaste, och se om problemet återkommer. Eller vad tror du?
Har du inte ett anti-virus/anti-spyware skydd rekommenderar jag dig att skaffa det. Ger ingen rekommendation, men jag använder Avast! Home Edition 4.8 som är gratis och jag är mycket nöjd.