Hoppa till innehåll

Lägre Priser För Gruppforum..


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, annars kommer alla P12 invadera hela sidan med onödiga gruppforum...

Betala via sms?

jo men det kostar ju pengar twat...

det är inte så rimligt att göra en grupp som kostar massa FM sen måste man förlänga efter 25 dagar med 10000 FM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Priserna är mycket rättvisa och rimliga, KG klarar varje förlängning utmärkt, ser ingen mening till varför man ska sänka priserna.

bara för att eran grupp är så jävla mycket bättre då eller? lägg ner.

 

 

Lås tråden den kommer ändå bara att spåra ur.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Priserna är väl ganska rimliga dock tycker jag följande tjänster borde kunna betalas med SMS också:

 

Ändra status

Kostar 250 FuskaMynt

Du kan ändra statusen på din grupp mellan publik, dold, stängd och öppen.

 

Ändra beskrivning

Kostar 500 FuskaMynt

I listan med gruppforum samt på startsidan av gruppen så finns en beskrivning. Ändra den.

 

Köp till 50 stycken platser

Kostar 3000 FuskaMynt

Vill du få plats med fler medlemmar i din grupp så kan du utöka antalet platser här.

 

Köp till en moderator

Kostar 9000 FuskaMynt

Här kan du köpa till en moderatorplats så att moderatorn kan klistra, låsa och radera trådar etc.

 

Köp till en supermoderator

Kostar 15000 FuskaMynt

Här kan du köpa till en supermoderatorplats.

 

Ladda upp ny gruppikon

Kostar 25000 FuskaMynt

Du kan ladda upp en ny ikon, 65x11 pixlar här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker priserna funkar utmärkt, har man bara en god ekonomi och kan prioritera och planera sina utgifter så klarar man både förlängning och inköp av supermoderatorer utan problem.

Jo, men nu är det såhär att alla inte har en god ekonomi. Säger du så varje gång du ser en hemlös som tigger pengar också? "skaffa en bra ekonomi noob LOL"

 

Även om man inte har en enda utgift så är det svårt att få ihop till det antalet fuskamynt som krävs. Bara för att ni lyckas få ihop mynten så betyder inte det att en sänkning inte kan vara att önska av flertalet medlemmar.

 

Jag tycker att en viss sänkning kan vara bra. Vilken roll spelar det om en massa p12 skapar en hel drös med kassa gruppforum? Ingen alls. Egentligen är det ju bara bra, då det kanske får dem att minska sin aktivitet i det vanliga forumet. På så sätt slipper vi ju se deras trams. Gillar man inte gruppforumen så behöver man inte gå med.

 

Xades idé var för övrigt bra. Allt skall gå att betala med sms.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förr när alla kunde göra ett gruppforum var, gratis, med gratis påfyllning så tyckte jag faktiskt att de funkade bra, visst det kom upp många många gruppforum som hette "spamgrupen" "cola grupen, för de coola" men alla de grupperna dog rätt snabbt och det var endast de aktiva som höll igång och var skit bra! Hade själv ett gruppforum då som var jätte mysigt som jag har hört att några medlemmar saknar. Har dock långt ifrån med fuskamynt.

 

Så jag tycker självklart att man ska få kunna skapa ett gruppforum för kanske 5000fm. Sen förlänga gratis. Skulle vara perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...