Min dator startar om när jag spelar, efter några minuter.. Vad är fel? Vad ska jag göra? Jag vill spela, det är rätt irriterande!
Min Dator Startar Om När Jag Spelar
kanske kan vara processor, den blir kanske överhetad
↗ till inläggetOkeej.. Tack!! =) Ska kolla upp det! :Pkanske kan vara processor, den blir kanske överhetad
Klarar din dator minimum kraven?
↗ till inläggetJaa da! Jag har samma grejer som förut, innan jag installerade om datorn, samma spel. Bara det att det är något fel nu, men jag kan inte komma på vad.. :(Klarar din dator minimum kraven?
Brukar vara överhettning, kolla så alla fläktar funkar och om den har mycket damm i sig.
↗ till inläggetOkeej! :PBrukar vara överhettning, kolla så alla fläktar funkar och om den har mycket damm i sig.
Kolla så att du har mycket utrymme för datorn att blåsa ut all luft...
Dammsug ofta bakom datorn och speciellt fläkten...
Ha inte datorn på när du är ute eller i skolan för då kan det bli överhettning och då kan något gå sönder..
:)
↗ till inläggetOkeej! :P Tack!! Haha, bra råd! har inte så mkt utrymme så att det kan blåsa ut ordentligt :S, har den på 24/7 XDKolla så att du har mycket utrymme för datorn att blåsa ut all luft...
Ha inte datorn på när du är ute eller i skolan för då kan det bli överhettning och då kan något gå sönder..
Hmm... Vad kan jag ha gjort för fel? ;O
↗ till inläggetDär har du svaret↗ till inläggetOkeej! :P Tack!! Haha, bra råd! har inte så mkt utrymme så att det kan blåsa ut ordentligt :S, har den på 24/7 XD Hmm... Vad kan jag ha gjort för fel? ;OKolla så att du har mycket utrymme för datorn att blåsa ut all luft...
Kontakta någon som är bra datorer och få lite tips.
↗ till inläggetkanske kan vara processor, den blir kanske överhetad
Snarare grafikkortet. Min dator brukades starta om nyligen när jag lirade grafikkrävande spel. Höjde fläkten så fixade det sig.