Hoppa till innehåll

Alla I Skolan Fryser Ute Mig På Grund Av Funktions Hinder


Gäst Eminem4Life
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Eminem4Life

Hej jag går mitt 10 och sista år i Högstadiet. och nu är det så att alla som går i den skolan vet att jag har ett funktions hinder som heter autism. och då har min lillebror sagt och jag vet att alla som går på den skolan fryser ute handikappade.

 

och jag har bara en elev som jag kan vara med han sitter i rullstol och mobbar mig mycket.

 

varje gång jag går i korridoren så tittar alla på mig. men säger ingenting och ingen vill va med mig. pratar aldrig med dom i korridorerna. har världens snällaste lärare utom en som jag inte gillar.

 

så dom ända jag kan vända mig till är ju lärarna. sitter och äter med dom varje dag. sitter inte med mina klasskompisar som är as snälla mot mig. och den läraren som jag hatar tycker jag ska sitta brevid dom. men jag vågar ej.

 

är aldrig på fritids gården sitter bara hemma och glor framför datorn. och dom kompisar jag har bor 20 mil i från mig liksom min flickvän som bor 3 mil ifrån mig. asså vad ska jag göra åt alla som bara stirrar på mig och fryser ute mig?? mvh Eminem4Life.

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag går mitt 10 och sista år i Högstadiet och nu är det så att alla som går i den skolan vet att jag har ett funktions hinder som heter autism och då har min lillebror sagt och jag vet att alla som går på den skolan fryser ute handikappade och jag har bara en elev som jag kan vara med han sitter i rullstol och mobbar mig mycket. varje gång jag går i korridoren så tittar alla på mig men säger ingenting och ingen vill va med mig pratar aldrig med dom i korridorerna har världens snällaste lärare utom en som jag inte gillar så dom ända jag kan vända mig till är ju lärarna sitter och äter med dom varje dag sitter inte med mina klasskompisar som är as snälla mot mig och den läraren som jag hatar tycker jag ska sitta brevid dom men jag vågar ej är aldrig på fritids gården sitter bara hemma och glor framför datorn och dom kompisar jag har bor 20 mil i från mig liksom min flickvän som bor 3 mil ifrån mig asså vad ska jag göra åt alla som bara stirrar på mig och fryser ute mig?? mvh Eminem4Life

Vafan? Blir du mobbad av en nisse i rullstol? Som folk tidigare har nämnt, vält fanskapet. (Rofl)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Hej jag går mitt 10 och sista år i Högstadiet och nu är det så att alla som går i den skolan vet att jag har ett funktions hinder som heter autism och då har min lillebror sagt och jag vet att alla som går på den skolan fryser ute handikappade och jag har bara en elev som jag kan vara med han sitter i rullstol och mobbar mig mycket. varje gång jag går i korridoren så tittar alla på mig men säger ingenting och ingen vill va med mig pratar aldrig med dom i korridorerna har världens snällaste lärare utom en som jag inte gillar så dom ända jag kan vända mig till är ju lärarna sitter och äter med dom varje dag sitter inte med mina klasskompisar som är as snälla mot mig och den läraren som jag hatar tycker jag ska sitta brevid dom men jag vågar ej är aldrig på fritids gården sitter bara hemma och glor framför datorn och dom kompisar jag har bor 20 mil i från mig liksom min flickvän som bor 3 mil ifrån mig asså vad ska jag göra åt alla som bara stirrar på mig och fryser ute mig?? mvh Eminem4Life

Vafan? Blir du mobbad av en nisse i rullstol? Som folk tidigare har nämnt, vält fanskapet. (Rofl)

 

haha dummaste kommentaren hitills jag kan vl inte bara välta rullstolen då säger ju han till lärarna som blir sura på mig en gammal kompis sa till mig att tänk på att du går ditt sista år klara det och sen slipper du honom Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha dummaste kommentaren hitills jag kan vl inte bara välta rullstolen då säger ju han till lärarna som blir sura på mig en gammal kompis sa till mig att tänk på att du går ditt sista år klara det och sen slipper du honom

Du ska säga till lärarna att han är jobbig mot dig så blir dom sura på honom istället.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

haha dummaste kommentaren hitills jag kan vl inte bara välta rullstolen då säger ju han till lärarna som blir sura på mig en gammal kompis sa till mig att tänk på att du går ditt sista år klara det och sen slipper du honom

Du ska säga till lärarna att han är jobbig mot dig så blir dom sura på honom istället.

 

har sagt till lärarna men dom bryr sig inte dom tycker bara jag ska skita i honom :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...