💬
Logga in
Fuska.se

Tysk Dampunge Vill Ladda Ner Låtar!

18 svar · startad

Skitrolig, skrattade så mycket första gången så jag fick kramp i magen.

Vem mer tycker att han låter som en gubbe från Dragon Ball? :D

Edit:

Glömde skriva att videon innehåller könsord, svordomar osv.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Senast ändrad:

hmm, efter att ha sett den riktigt textade en gång förut tycker jag inte de "fake" textade är lika roliga :/

Nivå 1 · Novis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nivå 1 · Novis

Ehlen o sehlen!

När man kan tyska så är allt så mycket tråkigare :(

Nivå 6 · Fuskare

lol

↗ till inlägget

hmm, efter att ha sett den riktigt textade en gång förut tycker jag inte de "fake" textade är lika roliga :/

Länk?
Nivå 7 · Fuskare

Inte kul, har blivit för mycket av denna nu.

26 Oct 2009

Den är för skrikig, den blir tråkig efter ett tag.

Nivå 6 · Fuskare

Blöööö!

Den här videon är uttjatad nu och så är ingen av parodierna lika bra som orginalet.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Länk?

Har du aldrig sett angry german kid med den riktiga texten??

iaf här är den

Klicka in på videon och läs video förklaringen om du har tid.

Senast ändrad:

29 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare

vid 1:12 låter det som han säger ''Jag ska slåss'' : )

Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp?

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Och den är nog fake. man sätter inte in en kamera i nån rum och lägger upp på youtube när nån får damp?

Den är "fake", han gör filmerna själv. Han är med i en annan film också där han spelar gangster.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Den är "fake", han gör filmerna själv. Han är med i en annan film också där han spelar gangster.

Vad heter hans ytube Acount?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad heter hans ytube Acount?

Hur ska jag kunna veta det? Jag känner honom inte.

30 Oct 2009
Nivå 3 · Lärling

Ska man se nån omgjord så är denna nog bäst. :D

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Förstår inte direkt det roliga i det hela. Att han är arg, skriker eller låsas ha damp? Det kan ju vem som helst göra. Lite kul kan jag tycka var hur han flåsar emellan sina vredesutbrott och hur ont han kommer ha i halsen efteråt. ;)

31 Oct 2009
↗ till inlägget

Han säger "Jag ska slåss", för egentligen ska han spela Unreal Tournament.
10 Nov 2009

lol

21 Nov 2009
Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker den är skit kul xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in