Väldigt bra spel men inte så hållbart i längden... Konsolanpassningen är ju ett desperat försök till konkurrens gentemot COD
Den Officiella Bf:bc2 Tråden
↗ till inläggetGrafiken är skitbra till x360 så det är bara bullshitJag har hört att grafiken till Xbox suger rätt rejält. Är det sant eller är det bara BS?
Väldigt ooptimerat på PC så har slutat lira.
Mm jag har också slutat lira pga av det.
Funderar på om det är värt att köpa till 360.
Jag ska nog köpa det till ps3
Tänkte också på det. Men jag gillar inte riktigt playstations kontroller. Är antagligen bara inte van.
Så har köpt det till PS3 idag och repade skivan :angry:
Har faktiskt hört att playstation-skivorna är mycket lättare att repa.
↗ till inläggetja jag märker det, jag råkade bara stoppa den i fickan tillsammans med nycklarna och en fickkniv och så var det en fet jävla repa på typ 4cm :angry: :rambo: :rambo: :rambo: :rambo:Har faktiskt hört att playstation-skivorna är mycket lättare att repa.
Tacka vet jag Xbox!
Ja xboxskivor håller mycket bättre!
Ja. Råkade tappa mitt Halo 3 på asfalt minns jag och den repades nästan inte alls! Det kallar jag bra kvalitet.
mm jag testade att ta en hammare och slå på en xbox skiva, inte en skråma!!!!!!!!
aa det såg ja på youtube asnajs kvalitè!!!!
Jag hittar det inte på youtube!
Själv har jag hört tvärtemot att ps3 skivorna håller bättre..
Spelet är inte värt att köpa, DICE försökte kopiera COD men misslyckades, de skulle gjort ett bättre BC1 istället.
Hur mycket kostar det då?
399kr på konsoll på webhallen. Sen för att kunna spela Onslaugt så lägger man till lite mer än en hundring då också.
Men det är ju jättemycket!