💬
Logga in
Fuska.se

James Bon Nightfire

11 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

En bana: Tja!!!! I en bana ska man stänga av nån generator tror det är i andra banan. Men vakterna ser mig hela tiden. jag dödar dom på tornet och dom på baksidan av ett hus nära där man börjar. Hur klarar jag banan. tack på förhand!!!!!

Fusk: jag fattar inte fusket med att skriva något i något dokument.sedan klicka på § men det går inte. svara på detta också om ni kan det

Den sitter ja åxå fast på hel kånstig bana eller hur.... :blink: :blink:

En bana: Tja!!!! I en bana ska man stänga av nån generator tror det är i andra banan. Men vakterna ser mig hela tiden. jag dödar dom på tornet och dom på baksidan av ett hus nära där man börjar. Hur klarar jag banan. tack på förhand!!!!!

Fusk: jag fattar inte fusket med att skriva något i något dokument.sedan klicka på § men det går inte. svara på detta också om ni kan det

sitter också fast där. vad ska jag göra. :huh:

hel mysko ja frågade på ett annat forum för en vecka sedan å dom svara att man skulle gå höger in i "gränden" sedan utmed stängslet till (höger) tills man kommer till en generator.......

:D :D :D jag har klara hela skiten ja :D :D

HUR GÖR MAN!!!! :blink: :blink:

Nivå 10 · Veteranfuskare

På den sidan tjejen sitter och väntar på att en vakt ska gå ut skall du springa höger om. Sedan om du bara fortsätter runt huset ett tag så finns det en generator där! Försök med det! Ifall det inte funkar. Skriv det!

tack...

äntligen klarade jag dt. TACKhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/paladin/flamethrower.gif

16 Apr 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10

Klarade den också ganska svår men jag klarade den :ph34r:

Nivå 1 · Novis

Skit enkel bana har klarat ut hela spelet. Sista banan är enklast!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

äntligen klarade jag dt. TACKhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/paladin/flamethrower.gif

Alltid kul att hjälpa någon!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in