CookieMan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP PPPPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Anmäld! Jag vet att man inte ska skriva i sådana här trådar men vill säga en sak till moderatorerna... BANNA ALLA P12:OR!!!!! Ha en bra dag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Anmäld! Jag vet att man inte ska skriva i sådana här trådar men vill säga en sak till moderatorerna... BANNA ALLA P12:OR!!!!! Ha en bra dag! Finns faktiskt snälla P12:or också, som inte spammar... Anyway, jag sätter en tunna skit på att Cookieman har blivit hackad av nån vän lr något, någon som vill sätta emot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Jag är en snäll P12! Men snart är jag ju P13 :D :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Anmäld! Jag vet att man inte ska skriva i sådana här trådar men vill säga en sak till moderatorerna... BANNA ALLA P12:OR!!!!! Ha en bra dag! Finns faktiskt snälla P12:or också, som inte spammar... Anyway, jag sätter en tunna skit på att Cookieman har blivit hackad av nån vän lr något, någon som vill sätta emot? Jag sätter in emot.Jag tror samma sak som dig i det här fallet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 :D :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Mentalt - Skulle inte tro det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Eftersom han har skrivit i forumet oftare än bara denna tråd så vet jag inte. Ta en kladdkaka. Men spam is not fun :( Moderater: Ha en bra dag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Finns både schyssta och FÖRJÄVLIGA P12. Och jag kan inte säga att det är lätt att vara p12 heller. Man blir 100% hackad på. Om än Cookieman har förtjänat det så betyder inte det att han gör det åt alla p12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) Finns både schyssta och FÖRJÄVLIGA P12. Och jag kan inte säga att det är lätt att vara p12 heller. Man blir 100% hackad på. Om än Cookieman har förtjänat det så betyder inte det att han gör det åt alla p12. Det är skillnad på P12 och P12:a... P12 = Pojke 12 år P12:a = Det alla syftar på. jacob_96: Varför ska bara Moderater ha en bra dag? Kan inte vi Sverigedemokrater, eller rent av sossarna få ha det? ;) Redigerat 31 Oktober 2009 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Trådskaparen varnad... Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg