Hoppa till innehåll

Merchanting


Nacke3000
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Man jag trivs inte i clanerna men vad är fel med att vara med där? blir man lurad?

Jag vill ha lite information om hur jag ska l'sa av ge sidan.

Det negativa i det hela är ju ifalla du inte känner dom i klanen så bra + att att du inte vet om du fuckar dina pengar eller inte.

 

Hur vet man att dom kommer gå upp i pris? Jo! Man tänker efter vad majoriteten på runescape vill köpa, köp det, vänta och sälj, om dom går ner i pris får d skynda dig, det kan ta kanske 3 dagar att hitta ett merch objekt, genom att studera hur priserna förendras, jag köpte 7 månader sen 400 uncut diamonds, 5k ea, nu är dom 10k+ ea, det är 5k per uncut, jag fick alltså vääldigt mycket pengar för det, det vad ren tur skulle jag säga! Men nu när x-treme potions har kommit, köper folk materialen för dom potsen så att då höjs dom i pris, grimy dwarf weeds merchade jag också för inte så länge sen, och dom gick upp 1,5k i genomsnitt VARGE dag! Hoppas det hjälpte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Steg 1: Gå aldrig med i en merchanting clan!

Steg 2: Jag upprepar, gå aldrig med i en marchanting clan!

Steg 3: Köp Air runes för alla pengar du har, till lägsta pris.

Steg 4: Sälj dem för ett högre pris.

 

*Klart*

 

Skämt åsido är inte det här det bästa sättet direkt... Men du förlorar aldrig på att köpa för lägsta priset (Såvida inte priset går ner) och det är därmed en relativt säker sak att göra..

nej gjorde samma sak med addy pbody dröjde 2 månader att sälja tllbaks.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Steg 1: Gå aldrig med i en merchanting clan!

Steg 2: Jag upprepar, gå aldrig med i en marchanting clan!

Steg 3: Köp Air runes för alla pengar du har, till lägsta pris.

Steg 4: Sälj dem för ett högre pris.

 

*Klart*

 

Skämt åsido är inte det här det bästa sättet direkt... Men du förlorar aldrig på att köpa för lägsta priset (Såvida inte priset går ner) och det är därmed en relativt säker sak att göra..

nej gjorde samma sak med addy pbody dröjde 2 månader att sälja tllbaks.

 

Funkar ju inte med alla items smartass.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...