💬
Logga in
Fuska.se

Arcane Mage

6 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Ska spela Arcane mage, och funderade lite vad man ska ha, typ som Frost mage ska ha hast, och Fire mage crit.

Och dessutom vilka glyphs som e bäst, man ska iaf ha glyph och evocation, och mage armor, men vilka fler??

Nivå 2 · Novis

Glyph of arcane blast

Glyph of arcane missiles

Glyph of Molten Armor

minor; arcane intellect, slow fall, glyph of the penguin :<

Jag går på sp, crit, haste ;<

*EDIT*

Senast ändrad:

5 Nov 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Raiding Glyphs

Arcane should glyph Arcane Blast, Arcane Missiles and Molten Armour or Arcane Power.

Fire/Frostfire should glyph Living Bomb, Molten Armour and then Fireball/Frostfire Bolt or Improved Scorch.

Frost should glyph Frostbolt, Water Elemental and Molten Armour.

Nivå 16 · Legendfuskare

pvp eller pve? Minor spelar ingen roll dessutom (inte för mages åtminstone.) Vilka minor glyphs man ska ha är en smaksak :) Jag har slowfall och fire+frost ward.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

Ska kör PvP

Nivå 16 · Legendfuskare

Då skulle jag valt fire ward och frost ward som minor eftersom de är de ända som gör något användbart (5% reflect på varje, kan avgöra en arena match^^). Den tredje kan du ta vilken som helst. http://www.wowhead.com/?items=16.8&fil...132;crs=2;crv=0

Länge sen jag spelade så jag vet inte vilka major som är bäst nu och var aldrig insatt i pvp.

7 Nov 2009
Nivå 0 · Nykomling

För PvP kör jag glyph of Evocation, Arcane Missiles och Icy Veins men det är egentligen en smaksak och beror på vilken arena partner du har. För stats kör spellpower i så stor mängd som möjligt och försök att cappa spellpenetration, sedan skulle jag skaffa en stor mängd haste, själv sitter jag på 650 och 21% crit

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in