D48 Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 tja. jo nu är det så att jag tror jag har varit på med någon inställning på lujdinspelaren :/ alltså, jag kan inte spela in det jag säger i micken. mitt ljudkort är "Realtek HD audio" vet någon en inställning jag har varit på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Vilket OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) windows vista home permium 32 jag tror jag ändra på standard formatet på ljudinspelaren eller ngt. men sen när ljudet försvann så ändrade jag tillbaks till det va innan. btw: den gröna stapeln rör sig iaf när jag lyssnar på musik. vet inte varför men... den ska väl bara röra sig när man pratar i mikrofonen eller? Redigerat 7 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Borde bara vara att kolla runt på inställningarna, så här ska det iaf se ut i XP... http://i35.tinypic.com/25znl36.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 ah. fan vad jag hatar vista ibland. vet inte alls hur man får fram den rutan du har med dom sakerna i. någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Jag brukar googla eller leta ett bra tag om jag vill få fram nåt på vista. Kontrollpanelen > Ljud > Avancerat kanske. Även de mest simpla inställningarna ligger under "avancerat" på vista. Protip: Uppgradera till XP. edit: såg att du lagt upp ett screenshot, prova att högerklicka på mikrofonen och välj egenskaper. Redigerat 7 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 så nära jag kan komma den bilden du posta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Jag menar att du ska högerklicka på mikrofon-ikonen. Om det inte går, lyser egenskaper-knappen när man markerar ikonen? Och varför ser det ut som att du pratar i micen? den funkade väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) ok högerklickade och detta kom. Jag menar att du ska högerklicka på mikrofon-ikonen. Om det inte går, lyser egenskaper-knappen när man markerar ikonen? Och varför ser det ut som att du pratar i micen? den funkade väl inte? nej det är det jag inte gör. men den har stannat på den nivån fast jag inte har något ljud på eller snackar i mic. en bild när jag högerklicka på ikon(sista bilden). Redigerat 8 November 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Står inte så mycket vettigt... öh, prova att uppdatera drivers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 men fan. mikorfonen spelar ju in det som kommer ur högtalaren. hur fan va det man fixade det? har gjort detta misstag förut vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Det är stereo mix som gör det. Men det står ju att den är inaktiverad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.