↗ till inläggetSluta gå off-topicNu snackar du ju dynga, du har ingen som helst information om hur det är i Kattgruppen, Patrik. Jag kan personligen intyga att det inte är en smula inaktivt där.
Imba Letar Efter Fler Fuskare :)
Jag vill ha en kort och bra information om vad Imba-gruppen egentligen handlar om?
↗ till inlägget↗ till inläggetJag gav dig ju det. -.-Jag vill ha en kort och bra information om vad Imba-gruppen egentligen handlar om?
IMBA
Imba är en spamgrupp med endast ett syfte; att spammas i.
Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra och tänkte "Jag kan skapa ett nyutt ämne i Imba och skriva ASD!".
Försöker man skriva en seriös tråd, så blir den sönderspammad, och folk tycker att det är roligt.
Många använder imba som en plats att capsa fula ord till folk på, det är tydligen mycket underhållande för vissa individer.
Det är inte off-topic, det är diskret spam. :)
Glömde skriva att du har rätt där men jag ville bara skriva lite för skrivandets skull.
Lite kul borde man få ha ändå i allmänt.
"Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ".
Vilken bra poäng!
Varför skapa ett gruppforum när gruppforumet spammas och inte har något syfte?
↗ till inläggetmm, som diskret spamLite kul borde man få ha ändå i allmänt.
↗ till inläggetDet var en mycket bra fråga, folk tycker väl att det är kul?"Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ".
Vilken bra poäng!
↗ till inlägget↗ till inläggetDet var en mycket bra fråga, folk tycker väl att det är kul?"Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ".
Vilken bra poäng!
Tycker folk det är kul att det skrivs inlägg som inte tillför något?
↗ till inlägget↗ till inlägget"Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra ".
Vilken bra poäng!
Det var en mycket bra fråga, folk tycker väl att det är kul?
Tycker folk det är kul att det skrivs inlägg som inte tillför något?
Ofc?
MM, folk tycker mycket om att spamma. Speciellt spam med stil, diskret spam.
Det är roligare än vad man tror.
Mm, det är det.
Imba är ffs det bästa gruppforumet.
Du kan fråga saker där, Och du kommer få väldigt roliga svar :)
Det beror på vad man har för humor.
↗ till inläggetHur kan du veta det när du inte är med i något annat gruppforum?Imba är ffs det bästa gruppforumet.