Ovanor menar TS?
Bita på naglarna, typ.
Ovanor menar TS?
Bita på naglarna, typ.
↗ till inläggetNågonsin testat att knäcka tårna? Det är min favorit...Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex.
Jag har väldigt mycket löst brosk i armbågen och när jag vevar med underarmen (inte biceps) så knakar det utav helvete. Rätt kul att sträcka ut sig när någon lärare har genomgång så hörs knakandet över hela rummet. XD
↗ till inläggetYeap, det har jag^^ Min högra stortå är lite cp, jag kan knäcka den hur länge som helst...↗ till inläggetNågonsin testat att knäcka tårna? Det är min favorit...Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex.
Har bitit på naglarna, men det har jag lyckats sluta med genom ren viljekraft (what an achievement lol)
För tillfället kan jag bara komma på att när jag stöter mig i någonting icke levande så andas jag in och gör samtidigt ett vasst läte istället för att säga "aj" eller liknande, som jag gör när jag t ex blir trampad på foten.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt.
Ah, glömde nämna jag "knäcker" ryggen, nacken och fingrarna :P asskönt
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt.
Herregud, istället för att citera en person tretton gånger kan man ju skriva en fin rad själv.
Har en tendens att bita mina naglar ellet yttersta biten av min hud på knogarna.
Har några...
Ibland när jag har tråkigt och är rastlös brukar jag gå till köket och öppna och sen stänga kylskåpet...Detta går ju ganska snabbt eftersom jag inte kollar i kylskåpet ens.
Brukar trumma med händerna på lektionen...
Och i skolan när jag är nervös så brukar jag alltid höja på axlarna, Omedvetet.
Och sist men inte minst, varje gång jag hör en låt så måste jag börja imitera den med halsen, oMEDVETET :o
Brukar gå till köket och leta efter godsaker.
Men jag hittar inget, Men ändå så kommer jag igen efter 5 minuter och letar igen.
Sen så kollar jag igen 5 minuter efter, Och så kan det hålla på ett tag :)
↗ till inläggetBrukar gå till köket och leta efter godsaker.
Men jag hittar inget, Men ändå så kommer jag igen efter 5 minuter och letar igen.
Haha, bara sant! :visslar:
↗ till inläggetDet är faktiskt ganska störande, går gång på gång till kylskåpet för att leta efter något smått och gott. Fortsätter fast jag vet att det inte finns något där >.>Brukar gå till köket och leta efter godsaker.
↗ till inläggetAa håller med, Men man måste bara :)↗ till inläggetDet är faktiskt ganska störande, går gång på gång till kylskåpet för att leta efter något smått och gott. Fortsätter fast jag vet att det inte finns något där >.>Brukar gå till köket och leta efter godsaker.
↗ till inläggetBrukar gå till köket och leta efter godsaker.
jag känner igen mig där. :)
När jag dagdrömmer (vilket händer ganska ofta) så har jag en tendens att spela ut mina dagdrömmar. Jättejobbigt när man är typ i skolan och börjar prata mitt i tomma intet eller viftar på armarna eller något...
↗ till inläggetHaha kan tänka mig hur det skulle se ut om min klasskompis bara började göra nåt konstigt xDNär jag dagdrömmer (vilket händer ganska ofta) så har jag en tendens att spela ut mina dagdrömmar. Jättejobbigt när man är typ i skolan och börjar prata mitt i tomma intet eller viftar på armarna eller något...
trummar gärna med fingrarna och fötterna.
lixom alla fingrarna fram och tillbaka, snabbare och snabbare.
finns väl värre vanor..
Som de flesta här:
Kompis: När börjar ni?
Jag: Va?
Jag: tolv och trettio
Kompis: Ok
Lol, hände i matsalen idag :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in