ceco Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 jag letar då som topicen säger efter ett spel som varar länge .. inga för barnsliga spel .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Rune Factory: A Fantasy Harverst Moon, Final Fantasy III, Final Fintasy IV, Final Fantasy Tactics, Pokemon. De flesta RPGs är långa, bara att välja ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Crono trigger är väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ja, du kan ju rota igenom alla gamla härliga SNES-rollspel om du känner för det, annars kan du väl testa Biowares spel (tänker främst på Baldurs Gate 2), Atlus rollspelskatalog eller varför inte gamla hederliga Planescape: Torment? Var är Aircondition när man behöver honom, förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HampusL Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 jag skule tyka att du tog mario and luigi bowser inside story :thanks: hej :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Alla pokemon's :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Håler med, alla pokemons! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Köp harvest moon spelen tar väldigt lång tid att klara tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Chrono Trigger är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Då skulle jag rekommendera Grand Theft Auto: Chinatown Wars, The Legend of Zelda: Phantom Hourglass och Spirit Tracks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 WoW tar aldrig slut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 WoW tar aldrig slut...Men det finns ju inte på DS, lol. Black Sigil, Fire Emblem: Shadow Dragon och Nostalgia är långa och sköna RPGs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg