jag skulle lätt åka till japan=)
Till Vilket Land Skulle Du Åka Semester Till?
USA och träffa släkten såklart
är det många som har sin släkt i USA? :o
min släkt lever i ungern!det e så varmt där på sommaren!det tycker jag om!varmt och skönt! :P
fast mina släktingar är inga som har flyttat dit, min pappa är amerikan. va där senast 2001 så jag inte lite avundsjuk på knuckles
Var du där 11/9???
Min kompis ska träffa chad muska när han är i usa!
frankrike
min släkt finns överallt :Där det många som har sin släkt i USA? :o
min släkt lever i ungern!det e så varmt där på sommaren!det tycker jag om!varmt och skönt! :P
USA, jugoslavien, japan , australien...
så det blir dyrt för mig och hällsa på släkten ;)
hur kan du ha det? ;)(AlimoE @ 20/05-2004 10:15:46)är det många som har sin släkt i USA? :o
min släkt finns överallt :D
Verkligen stor släky! :blink:(AlimoE @ 20/05-2004 10:15:46)är det många som har sin släkt i USA? :o
min släkt finns överallt :D
nej , ja va där tre veckor i JuliVar du där 11/9???
Ingen som vill åka till ryssland. E d bara jag, ja ja vet att det inte e världens finaste och varmaste land men alla saker där e as billiga som ett datorspel som just kommit ut och kostar 500 här kostar 45 kr där asså svenska kr. och så har jag vänner där som shenya, basil och tanya så därför vill jag dit.
Jag var i Ungern för några år sedan, och där var fint, därför röstar jag på det. Jag ska dit i år också. :)
ja, det e jätte fint där!Jag var i Ungern för några år sedan, och där var fint, därför röstar jag på det. Jag ska dit i år också. :)
och så bor min släkt där så jag e många gånger där per år! :)
jugoslavien e 6 olika länder väl?! :huh:
Inte nu längre, nu är det bara Montenegro och Serbien. Själv skulle jag vilja åka till USA.
Jag vill åka till Canada,för min kusiner bor där.Vi kanske ska det nästa år :)
darmor o farfar har varit där 1 gång,ska ditt i sommar nu igen.
SJÄLVKLART USA!!!!!
jag älskar USA även om jag inte vart där. väldigt bra land! (enligt mig)
Bush gör det extra bra.Jag skämtar inte. Jag gillar BushSJÄLVKLART USA!!!!!
ja, jag gilalr också bush, och visste du att utan USA hade vi varit TYSKAR!(0013 @ 26/05-2004 15:36:16)SJÄLVKLART USA!!!!!
Bush gör det extra bra.Jag skämtar inte. Jag gillar Bush