Jag röstade Grekland! :D
Till Vilket Land Skulle Du Åka Semester Till?
Verkar som om du tog med lite fel alternativ. De flesta har ju röstat på "annan". ;) Jag vill helst åka till Japan.
du ska inte kritisera mig!!! <_< :angry:Verkar som om du tog med lite fel alternativ. De flesta har ju röstat på "annan". ;) Jag vill helst åka till Japan.
Och varför i hela fridens namn ska jag inte göra det? I forum diskuterar man. Då får man räkna med att få kritik. Om du tycker att min kritik var obefogad så är du välkommen att försvara dig med rationella argument. Förresten tog du mitt inlägg mycket allvarligare än det var menat. Du såg visst inte blinksmileyn. Nu har jag nåt att säga till dig: Du kan inte säga åt mig vad jag ska göra! För det första är du tio år yngre än jag och för det andra har vi yttrandefrihet i Sverige. Väx upp.(Auto @ 19/04-2004 09:34:34)Verkar som om du tog med lite fel alternativ. De flesta har ju röstat på "annan". ;) Jag vill helst åka till Japan.
du ska inte kritisera mig!!! <_< :angry:
eftersom jag ska läsa tyska så vil jag åka till tyskland
ok ok! <_< <_<(Rumiko @ 19/04-2004 15:36:14)(Auto @ 19/04-2004 09:34:34)Verkar som om du tog med lite fel alternativ. De flesta har ju röstat på "annan". ;) Jag vill helst åka till Japan.
du ska inte kritisera mig!!! <_< :angry:
Och varför i hela fridens namn ska jag inte göra det? I forum diskuterar man. Då får man räkna med att få kritik. Om du tycker att min kritik var obefogad så är du välkommen att försvara dig med rationella argument. Förresten tog du mitt inlägg mycket allvarligare än det var menat. Du såg visst inte blinksmileyn. Nu har jag nåt att säga till dig: Du kan inte säga åt mig vad jag ska göra! För det första är du tio år yngre än jag och för det andra har vi yttrandefrihet i Sverige. Väx upp.
vill åka till Italine, såklart!!!
Tyskland!!
Grekland
Grekland
jugoslavien har ju splitras till 6 mindre länder... :blink:Iran
Självklart Jugoslavien (Kroatien) (Min mamma och typ mer än halva min släckt är födda där. Vissa bor där också)
Turkiet
Irak (När det inte är bomb attack där längre)
Indien
Kina
Africa
Japan
Som ni märker gillar jag orientaliskt som t.e.x Turkiet
villken röstade du på?
usa usa usa jag skulle åka til usa jag skulle åka till L.A i usa
Jag älskar varma öar som t.ex Cypern, Mallorca, Kreta mm så jag röstade på annan!
ok!Annat, Jag menar delen Kroatien.
Spanien :)
USA å köppa lite nya spel som inte kommit till sverige ennu =)
Grekland vill jag till!
jag skulle åka till USA B)
JAg är lite sen... men Egypten faktiskt :D
Plus att min kompis ska till usa hela sommarn!