Master X Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur Funkar de här me poängen? jag började me 500 när jag blev online fö första gången och så skickade ja ett svar på ett inlägg så fick ja 3 poäng.. men ja såg en användare som hade skickat 53 inlägg och hade bara 16 poäng! :shock: Hur funkar de igentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 :o nu fick ja 15 poäng för inlägget! nu e ja ännu mer förvirrad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ju längre inlägg du skriver desto mer poäng får du :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det fungerar såhär: Ju längre inlägg/trådar man skriver ju mer poäng får man och kolla start sidan www.fuska.se så står det där att man erhåller 50 bronspoäng när man blir medlem i diskutionsforumet. Så enkelt är det bara!! :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 men nu gick brons silver guld bort så nu får man 500 poäng jag borde inte bli medlem så tidit :lol: lucko för dem som blir medlemna här nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 SHIT!! Vilka lottos som blir medlem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det är nästan som att dem vinner på spel eller tärning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 :o HAHA de va ju så att jag blev medlem precis nu! :D så ja har 523 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 men nu gick brons silver guld bort så nu får man 500 poäng jag borde inte bli medlem så tidit :lol: lucko för dem som blir medlemna här nu hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 va 3 varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag har det =(;( tre warnigar;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag spelade spel lite jag fattade igentig och jag fölorade masor av poäng :shock: :cry: jag blev läsen=(;(buhää Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.