Hoppa till innehåll

Grand Exchange


dredlord127

Rekommendera inlägg

Och jag tycker att:

Det inte ska finnas nåt GE

Fritt trade

Wilderness tillbaka

Grafiken från 2005

Bort med alla saker som kommer efter sena 2006.

 

Men det kommer inte hända, eller hur?

Är du dum i huvudet? Grafiken sög som fan på 2005 och pk wilderness fanm heller! Fritt trade? så alla kan scamma menar du? Dem tog bort det för att alla scamma! G.E ska fan finnas vart fan ska man annars va då? Bort med alla saker efter 2006?! Sjuk i huvudet där!

 

Grafiken 05 var skön, den gjorde spelet mycke roligare.

PKing var skit kul, fast man inte visste hur man gjord kunde man hitta lite drops här och där.

Fritt trade var ftw, man fick ju skylla sig själv om man blev scammad, och nej. Man tog bort det p.g.a RWT, så stfu.

No comments on the last one, he has no brains.

 

Tror nog mera att det är du som är newfag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CarlPhilip

Och jag tycker att:

Det inte ska finnas nåt GE

Fritt trade

Wilderness tillbaka

Grafiken från 2005

Bort med alla saker som kommer efter sena 2006.

 

Men det kommer inte hända, eller hur?

 

Är du dum i huvudet? Grafiken sög som fan på 2005 och pk wilderness fanm heller! Fritt trade? så alla kan scamma menar du? Dem tog bort det för att alla scamma! G.E ska fan finnas vart fan ska man annars va då? Bort med alla saker efter 2006?! Sjuk i huvudet där!

 

Grafiken 05 var skön, den gjorde spelet mycke roligare.

PKing var skit kul, fast man inte visste hur man gjord kunde man hitta lite drops här och där.

Fritt trade var ftw, man fick ju skylla sig själv om man blev scammad, och nej. Man tog bort det p.g.a RWT, så stfu.

No comments on the last one, he has no brains.

 

Tror nog mera att det är du som är newfag.

 

Alla får ha egna åsikter, så jag tycker både du, och DD kan lägga ner att hacka på honom enbart för att han har en annan åsikt än er.

 

Grafiken, tja, olika, att gå från Widescreen till den där lilla rutan är ganska jobbigt, nu när man vant sig. Grafiken är ganska bra nu, för att vara webbläsarspel, men jag förstår charmen med den gamla grafiken också.

 

Wildy, det var kul men ändå jobbigt, man vågade inte röra sig i wildy utan var livrädd för p'kers. Nu kan man nästan röra sig fritt, åtminstone på de lägre nivåerna då det oftast inte finns revenants där. P'king var mycket roligare på den tiden kan jag ju säga direkt. Dessutom kunde man se innan vad man skulle få för drop.

 

Trade. Ja, trade var ju ett sätt att livnära sig på. Tjänade mycket på merchanting. Synd att alla ska missbruka det och överdriva med scams och RWT. Med G.E kan man inte göra några dåliga köp knappt, eftersom det är ett fast pris, nya spelare var ganska körda förr i tiden om man inte visste priset. Stå vid G.E istället för Varrock är shit the same. Var dock mycket mer trade i Falley, Lumbridge o.s.v innan G.E kom. Nu måste man till Varrock för att köpa någonting, ställa sig i Draynor och försöka köpa Lobbys är omöjligt...

 

Sen är det trevligt att det alltid finns det man söker i stores, eftersom det inte går att köpa någonting av spelare längre så blir man i vissa fall beroende av NPC's, och då är det soft med mainstock.

 

Så det finns olika sätt att se på saker, jag har dragit upp för och nackdelar, men allt är åsikter, vad som väger mest. Så sluta hacka på andra för att de inte har samma åsikt som er, här i Sverige råder faktiskt åsiktsfrihet.

Redigerat av CarlPhilip
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och jag tycker att:

Det inte ska finnas nåt GE

Fritt trade

Wilderness tillbaka

Grafiken från 2005

Bort med alla saker som kommer efter sena 2006.

 

Men det kommer inte hända, eller hur?

 

Är du dum i huvudet? Grafiken sög som fan på 2005 och pk wilderness fanm heller! Fritt trade? så alla kan scamma menar du? Dem tog bort det för att alla scamma! G.E ska fan finnas vart fan ska man annars va då? Bort med alla saker efter 2006?! Sjuk i huvudet där!

Grafiken 05 var skön, den gjorde spelet mycke roligare.

PKing var skit kul, fast man inte visste hur man gjord kunde man hitta lite drops här och där.

Fritt trade var ftw, man fick ju skylla sig själv om man blev scammad, och nej. Man tog bort det p.g.a RWT, så stfu.

No comments on the last one, he has no brains.

 

Tror nog mera att det är du som är newfag.

 

Alla får ha egna åsikter, så jag tycker både du, och DD kan lägga ner att hacka på honom enbart för att han har en annan åsikt än er.

 

Grafiken, tja, olika, att gå från Widescreen till den där lilla rutan är ganska jobbigt, nu när man vant sig. Grafiken är ganska bra nu, för att vara webbläsarspel, men jag förstår charmen med den gamla grafiken också.

 

Wildy, det var kul men ändå jobbigt, man vågade inte röra sig i wildy utan var livrädd för p'kers. Nu kan man nästan röra sig fritt, åtminstone på de lägre nivåerna då det oftast inte finns revenants där. P'king var mycket roligare på den tiden kan jag ju säga direkt. Dessutom kunde man se innan vad man skulle få för drop.

 

Trade. Ja, trade var ju ett sätt att livnära sig på. Tjänade mycket på merchanting. Synd att alla ska missbruka det och överdriva med scams och RWT. Med G.E kan man inte göra några dåliga köp knappt, eftersom det är ett fast pris, nya spelare var ganska körda förr i tiden om man inte visste priset. Stå vid G.E istället för Varrock är shit the same. Var dock mycket mer trade i Falley, Lumbridge o.s.v innan G.E kom. Nu måste man till Varrock för att köpa någonting, ställa sig i Draynor och försöka köpa Lobbys är omöjligt...

 

Sen är det trevligt att det alltid finns det man söker i stores, eftersom det inte går att köpa någonting av spelare längre så blir man i vissa fall beroende av NPC's, och då är det soft med mainstock.

 

Så det finns olika sätt att se på saker, jag har dragit upp för och nackdelar, men allt är åsikter, vad som väger mest. Så sluta hacka på andra för att de inte har samma åsikt som er, här i Sverige råder faktiskt åsiktsfrihet.

 

Såu? Föresten så var det han som började hacka, och jag sa min egen åsikt. Och rättade honom när han sade att dom lade till trade limit för att det fanns scammers.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Grafiken var bättre '05 än vad den är nu.

2. Pk & wild var ju ftw.

3. Nej, nej, nej. De tog bort det för att förhindra RWT. LÄR DIG FÖR FAN NÅGOT OM ÄMNET DU SKA ARGUMENTERA OM.

4. Jadu, varrock bank w1 & 2, som i den gamla, BÄTTRE tiden!+

4. Ja, alla saker som kommit efter sena 2006 är OP och förstör spelet

5. Du är en idiot som har kommit till RS 2007 som tror att det handlar om att träna upp sina skills. För att göra alla en tjänst, sög upp lite fakta om RS. Du vet ju för fan inte vad du talar om.

1. Ingen kommentar

2. Kanske, men vad är felet med Clan wars tex? Och alltså, 3an svarar på det här också!

3. Det är i alla fall rätt

4. Spammare som gör det omöjligt att se att någon över huvud taget vill trada finns

4. Så JaGeX ska bara radera flera års arbete och göra många missnöjda hellre än att behålla allt de har gjort och göra ungefär lika många missnöjda? EGOISTER!

5. Ingen kommentar. Men säg inte att jag inte vet vad jag pratar om! Efter ett flera veckor långt skolarbete med Runescape som enda tema vet jag vad jag pratar om.

 

Är du member? Kör RSC om du är missnöjd med det nya! Få se vilken du föredrar! Du har fortfarande lite tid på dig att prova. Annars kan du köra privatserver. Eller gör ditt eget spel. Få se hur långt du kommer!

Så! Nöjda?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Grafiken var bättre '05 än vad den är nu.

2. Pk & wild var ju ftw.

3. Nej, nej, nej. De tog bort det för att förhindra RWT. LÄR DIG FÖR FAN NÅGOT OM ÄMNET DU SKA ARGUMENTERA OM.

4. Jadu, varrock bank w1 & 2, som i den gamla, BÄTTRE tiden!+

4. Ja, alla saker som kommit efter sena 2006 är OP och förstör spelet

5. Du är en idiot som har kommit till RS 2007 som tror att det handlar om att träna upp sina skills. För att göra alla en tjänst, sög upp lite fakta om RS. Du vet ju för fan inte vad du talar om.

1. Ingen kommentar

2. Kanske, men vad är felet med Clan wars tex? Och alltså, 3an svarar på det här också!

3. Det är i alla fall rätt

4. Spammare som gör det omöjligt att se att någon över huvud taget vill trada finns

4. Så JaGeX ska bara radera flera års arbete och göra många missnöjda hellre än att behålla allt de har gjort och göra ungefär lika många missnöjda? EGOISTER!

5. Ingen kommentar. Men säg inte att jag inte vet vad jag pratar om! Efter ett flera veckor långt skolarbete med Runescape som enda tema vet jag vad jag pratar om.

 

Är du member? Kör RSC om du är missnöjd med det nya! Få se vilken du föredrar! Du har fortfarande lite tid på dig att prova. Annars kan du köra privatserver. Eller gör ditt eget spel. Få se hur långt du kommer!

Så! Nöjda?

 

Näe, jag är inte nöjd.

Håller dock inte med me DD att grafiken var bättre då, den var skönare och gjorde bättre spelupplevelse men den var dock inte "bättre".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Ingen kommentar

2. Kanske, men vad är felet med Clan wars tex? Och alltså, 3an svarar på det här också!

3. Det är i alla fall rätt

4. Spammare som gör det omöjligt att se att någon över huvud taget vill trada finns

4. Så JaGeX ska bara radera flera års arbete och göra många missnöjda hellre än att behålla allt de har gjort och göra ungefär lika många missnöjda? EGOISTER!

5. Ingen kommentar. Men säg inte att jag inte vet vad jag pratar om! Efter ett flera veckor långt skolarbete med Runescape som enda tema vet jag vad jag pratar om.

 

Är du member? Kör RSC om du är missnöjd med det nya! Få se vilken du föredrar! Du har fortfarande lite tid på dig att prova. Annars kan du köra privatserver. Eller gör ditt eget spel. Få se hur långt du kommer!

Så! Nöjda?

1 Okej

2.Clan wars är safe, man får inte loot. :(

3. Vad är rätt? De tog inte bort fritt trade p.ga scamming..

4. Va? Så upplevde jag aldrig det '05 '06

4. Hejhej, två fyror? :D Jadu, eller så gör vi ju så att de lägger upp några till servrar som man kan då logga in med sina accs, och så är de exact som dom var innan 12.10.2007. och allt ser likadant ut som 2006. Det skulle göra alla glada, och p12'orna skulla få ha sitt enka spel kvar.

5. Öh, jag sa att den där jeppenånting typen inte visste vad han talade om.

 

Jag har spelat RSC ganska länge nu, men det är någonting som saknas. :(

Jag spelar private servers.. 317. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Grafiken var bättre '05 än vad den är nu.

2. Pk & wild var ju ftw.

3. Nej, nej, nej. De tog bort det för att förhindra RWT. LÄR DIG FÖR FAN NÅGOT OM ÄMNET DU SKA ARGUMENTERA OM.

4. Jadu, varrock bank w1 & 2, som i den gamla, BÄTTRE tiden!+

4. Ja, alla saker som kommit efter sena 2006 är OP och förstör spelet

5. Du är en idiot som har kommit till RS 2007 som tror att det handlar om att träna upp sina skills. För att göra alla en tjänst, sög upp lite fakta om RS. Du vet ju för fan inte vad du talar om.

1. Ingen kommentar

2. Kanske, men vad är felet med Clan wars tex? Och alltså, 3an svarar på det här också!

3. Det är i alla fall rätt

4. Spammare som gör det omöjligt att se att någon över huvud taget vill trada finns

4. Så JaGeX ska bara radera flera års arbete och göra många missnöjda hellre än att behålla allt de har gjort och göra ungefär lika många missnöjda? EGOISTER!

5. Ingen kommentar. Men säg inte att jag inte vet vad jag pratar om! Efter ett flera veckor långt skolarbete med Runescape som enda tema vet jag vad jag pratar om.

 

Är du member? Kör RSC om du är missnöjd med det nya! Få se vilken du föredrar! Du har fortfarande lite tid på dig att prova. Annars kan du köra privatserver. Eller gör ditt eget spel. Få se hur långt du kommer!

Så! Nöjda?

 

Näe, jag är inte nöjd.

Håller dock inte med me DD att grafiken var bättre då, den var skönare och gjorde bättre spelupplevelse men den var dock inte "bättre".

 

Eller så hade du bara vant dig med den grafiken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du sett hur scimitars ser ut nu? Ser ju rent ut sagt förjävligt ut..

det kan jag hålla med om att scimitars såg bättre ut förut, det enda svärd jag nånsin sett i rs som ser ut som ett svärd måst vara excalibur. skit vapen, men det ser ut som ett riktigt svärd

2:grafiken, jag föredrog också den där lilla rutan när jag var f2p fast om du nånsin kört rs i fullscreen skulle du nog inte ha den åsikten

Redigerat av evokia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar bara med den lilla rutan i nödfall. Annars så är det alltid HD och fake fullscreen som gäller.

GE tycker jag var en bra grej som de lade till. MEN, pga av GE så har de förstört trade då man bara kan trada upp till ett värde av 10k utanför GE.

Wildy saknar jag, inte för att jag är där och kutar så mycket eller skulle göra det om Wildy skulle vara Wildy. Utan man hade sån respet för Wildy förut då det kunde finnas spelare som gömde sig runt hörnet och bara väntade på att få sula iväg någon spell på än. Jag blev scammad i Wildy en gång när jag precis hade gått över från RS till RS2. Tror RS2 bara var någon månad gammalt då. Men jag lärde mig att inte lite på alla och tänka efter lite.

 

Undrar dock vad de har gjort med Rune Essence stenen. Den består av två delar som är olikfärgade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...