drmusicz Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Någon som vet hur man kan göra så att prewview screen inte laggar så mycket när man spelar upp en video? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Någon som vet hur man kan göra så att prewview screen inte laggar så mycket när man spelar upp en video? För mig laggar det inte. Vad har du för dator? Varför har du inte Sony Vegas 9.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Någon som vet hur man kan göra så att prewview screen inte laggar så mycket när man spelar upp en video? För mig laggar det inte. Vad har du för dator? Varför har du inte Sony Vegas 9.0? Jag väljer hellre 8. Men problemet är löst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Någon som vet hur man kan göra så att prewview screen inte laggar så mycket när man spelar upp en video? För mig laggar det inte. Vad har du för dator? Varför har du inte Sony Vegas 9.0? varför skulle man skaffa sony vegas 9.0 för? vegas 8 är nästan samma sak endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Hur löste du problemet, brukar ha samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.