Joe Cool Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Admin vad har du gjort av alla gamla Smiliesar?? Och bilderna i galleriet jag har ibland tryckt på ''Visa fler Smilies'' men då kommer den enda extra som är :mrgreen: Innan hade ni jätte häftiga!! Skulle vara glad om ni tog tillbaka de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Angående avatar galleriet så finns det inga bilder där ju :( och de gamla smilisarna var ju as coola, var är de :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 i fuska.nu har dem så coola smiles ska visa nåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja vad har hänt??? jag undrar de me de fans coola usa gubbar det fans skutande smilys och andra coola :cry: värför e dom borta va? svara snälla nån modokrator eller vad det heter oki svara snälla ta till backa dom oki ta fram mer ifall det går :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Det tog väl för mycket plats på forumet kanske. Men annars var de bra. :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Ja dom gamla smileysarna var bra jag tycker också dom ska komma tilbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Alla från diskutera.fuskarna.nu är nu inlagda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja dom finns nu tack admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 oki vad brra men smilys da dom då =(det tycker jag ska komma oki snälla fixsa=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Tack Admin!!!! :1_ggrinsanta: :1_ilies10: :1_-sleep: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja dem här var bra :1_15firing: :new_ukliam2: :1_erchug: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja dem här var bra :1_15firing: :new_ukliam2: :1_erchug: Vad för känslor visar de? Smiliesar är gjorda för att visa känslor.... Vad är detta för känslor? :1_15firing: :1_ckyou: :1_dhopA: :1_erchug: :1_ggrinangelA: :1_gryfire: :1_ke: :new_bigcrowd: m.m. jag vet att vissa kanske säger jag hatar dig o sån't men sån't ska man ju inte använda i forumet... Det blir bara massa smilies misbruk (spam). Det tror jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.