incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Håller med Katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja dem här var bra :1_15firing: :new_ukliam2: :1_erchug: Vad för känslor visar de? Smiliesar är gjorda för att visa känslor.... Vad är detta för känslor? :1_15firing: :1_ckyou: :1_dhopA: :1_erchug: :1_ggrinangelA: :1_gryfire: :1_ke: :new_bigcrowd: m.m. jag vet att vissa kanske säger jag hatar dig o sån't men sån't ska man ju inte använda i forumet... Det blir bara massa smilies misbruk (spam). Det tror jag iallafall. :1_gryfire: betyder iallafall att man är jättearg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vad för känslor visar de? Smiliesar är gjorda för att visa känslor.... Vad är detta för känslor? : m.m. jag vet att vissa kanske säger jag hatar dig o sån't men sån't ska man ju inte använda i forumet... Det blir bara massa smilies misbruk (spam). Det tror jag iallafall. Och fler trådar som blir anmälda och fler som blir varnade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag ville bara se hur dem ser ut när man lägger i inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.