💬
Logga in
Fuska.se

Sony Vs Nintendo Vs Microsoft.

94 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

microsoft är kanske bra på att göra datorer men annars failar dom med xbox. dom är värkligen dåliga på det. tycker dom borde fortsätta göra datorer. för att xbox har fotfarande rrod man måste betala för live sen måste man köpa batterier för xbox.

Men då kan man lika gärna säga att PS3 suger för att det är dyrare. :P

OnTopic: Nintendo. Iaf nintendo förr.

ps3 kostar nu lika mycket som xbox så där har du fel. aså ps3 slim versionen.

Men då kan man åtminstone säga att PS3 sög förut, för att det var så dyrt.

Sög och sög, PS3 slim för 2990 är ett riktigt kap om du frågar mig...

80gb finns för 2800kr.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

microsoft är kanske bra på att göra datorer men annars failar dom med xbox. dom är värkligen dåliga på det. tycker dom borde fortsätta göra datorer. för att xbox har fotfarande rrod man måste betala för live sen måste man köpa batterier för xbox.

Men då kan man lika gärna säga att PS3 suger för att det är dyrare. :P

OnTopic: Nintendo. Iaf nintendo förr.

ps3 kostar nu lika mycket som xbox så där har du fel. aså ps3 slim versionen.

Men då kan man åtminstone säga att PS3 sög förut, för att det var så dyrt.

Sög och sög, PS3 slim för 2990 är ett riktigt kap om du frågar mig...

xbox elite är dyrare än ps3 slim. aså jag menade bara konsolen utan några spel själva konsolen kostar ju inte så dyr. som xbox kanske bara 200kr dyrare men lolz.

Ganska ofattbart att Nintendo har minst röster. Fuska är nog för ungt för att förstå deras storhet.

↗ till inlägget

De som röstade på Microsoft bör straffas med piskrapp.

haha, sony här!
↗ till inlägget

Ganska ofattbart att Nintendo har minst röster. Fuska är nog för ungt för att förstå deras storhet.

Sen N64 har det bara gått utför för Nintendo imo.

Sony.

↗ till inlägget

Micro$oft är ett Software företag, de är därför deras Hardware suger. IMO

Och jag tog Sony för dom levererar bra spel, bra service o.s.v.

Jag tog inte Nintendo eftersom jag är en Hardcore gamer och tbh så tycker jag Nintendo gör barn spel.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Väldigt sant. Men när Nintendo var som bäst så var det verkligen bäst, så det är där min röst hamnar.

Måste man skjuta ihjäl folk för att det inte ska vara för barn x.-

nitendo helt klart, metroid prime och the legend of zelda kommer ifrån nitendo.

men jag kan hålla med om att dom inte kommit med några bättre saker på senare år ;)

Hade denna omröstning ägt rum under Nintendo 64:as tid hade fallet varit solklart.

Men som nämnts tidigare så har det gått utför för de små japanerna.

Så min röst hamnade på Sony, då ni-vet-vad inte ens är värt att nämnas.

6 Dec 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Egentligen kan man ju inte säga att det "bara" gått utför för Nintendo. Jag kan hålla med om att Gamecube kanske var deras sämsta konsol och sålde inte så bra, men tittar man på Wii är det världens snabbaste sålda konsol. Så just nu går det ju verkligen inte utför för Nintendo.

Microsoft, solklart på min ära!

↗ till inlägget

Microsoft, solklart på min ära!

Ord.
↗ till inlägget

Hade denna omröstning ägt rum under Nintendo 64:as tid hade fallet varit solklart.

Men som nämnts tidigare så har det gått utför för de små japanerna.

Så min röst hamnade på Sony, då ni-vet-vad inte ens är värt att nämnas.

+1

Jag gillar alla nästan lika mycket.

Microsoft för Xbox 360

Nintendo för Mario spelen

Sony för PSP

Men min röst hamnade på Microsoft.

Senast ändrad:

Moderator Moderator

Nintendo helt klart, enligt mig totalt överlägsna, visserligen är Wii inte världens bästa konsoll, men gör man spel som Zelda kommer de för alltid vara oslagbara ;)

7 Dec 2009
Trådstartare #38

Jag gillade Nintendo mest för bara någon månad sedan. Men sen tänkte jag på alla spel som har så tråkig grafik till wii.

Ne Nintendo är bara för små barn just nu. Men som har ju dom bra spelen som MARIO och THE LEGENDS OF ZELDA och såklart METROID PRIME

Därör började jag gilla sony och ska snart skaffa ett PSP 3000

Senast ändrad:

sony såklart dom gör bra spel. littlebigplanet är av dom bästa spelen dom har gjort och uncharted 2.

↗ till inlägget

sony såklart dom gör bra spel. littlebigplanet är av dom bästa spelen dom har gjort och uncharted 2.

Sony har inte gjort Little Big Planet, publicerat, det är skillnad (inte uncharted 2 heller för den delen)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in