↗ till inläggetNej :P"BORDER = 0" Funkar utmärkt, Det är du som gör fel.
border="0"
Funkar utmärkt :)
↗ till inläggetNej :P"BORDER = 0" Funkar utmärkt, Det är du som gör fel.
border="0"
Funkar utmärkt :)
Sidan ser rätt bra ut, men som dom andra sa border 0 funkar utmärkt.
Men som jag redan har sagt så har jag använt border="0" så mycket jag behöver. Har editat första inlägget med mitt nya projekt.
www.ynkel.comuv.com
↗ till inläggetMitt nya projekt börjar närma sig sitt slut men jag har lyckats få lite problem även här. Eftersom jag måste vara klar tills onsdag blir jag väldans glad för snabb hjälp :P
De två nedersta länkarna i menyn vill inte fungera trots att jag har rätt url. Om ni ser något fel där kan ni ju hojta till. När man har tryckt in på topp 5, dör menyn helt, någon som kan komma på varför? Andra förslag och kommentarer uppskattas såklart även på denna sida.
SIDAN: Ynkels video!
Creds till Arako som gjorde logotypen uppe till höger.
Ynkel ser bra ut. Men vad menar du med att menyn dör efter att man har klickat på topp-5? Jag märker inget konstigt i IE 8. Har du fixat buggen?
Hahaha ramarna/kanterna är ju inte alls borta.
↗ till inläggetYnkel ser bra ut. Men vad menar du med att menyn dör efter att man har klickat på topp-5? Jag märker inget konstigt i IE 8. Har du fixat buggen?
Tydligen var det endast i Firefox. Har fixat det problemet ändå, det visade sig att tabellen la sig över menyn.
Har för tillfället inte något problem jag behöver hjälp med men tar fortfarande tacksamt emot konstruktiv kritik :)
EDIT: Är klar med sidan nu :) Ovanstående gäller dock fortfarande :P
Enkel och ser intressant ut må jag säga.
Skulle kanterna och dessa "kantiga" linjer se mera mjuka ut hade man fallit för hemsidan!
Bra färgval.
Tackar :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in